دوره تربیت مربی «سبک زندگی اسلامی» در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 4022600
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲

دوره تربیت مربی «سبک زندگی اسلامی» در زنجان برگزار می‌شود

مسئول امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری دوره تربیت مربی سبک زندگی اسلامی ویژه بانوان مبلغ خبر داد و گفت: محتوای مطالعاتی در اختیار بانوان قرار می‌گیرد و از آن‌ها آزمون اخذ می‌شود.

سبک زندگی اسلامیبه گزارش ایکنا از زنجان، کبری ایمانی، مسئول امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، 30 آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دوره تربیت مربی سبک زندگی اسلامی ویژه بانوان مبلغ در دی ماه برگزار می‌شود تا این افراد متناسب با نیازهای روز به تبیین مسائل بپردازند.

وی ابراز کرد: دوره تربیت مربی سبک زندگی اسلامی با حضور 60 نفر از مبلغات در سطح استان آغاز می‌شود. این دوره به صورت مطالعاتی بوده که از نرم‌افزار مهارت‌افزایی سبک زندگی خانوادگی از پژوهشکده زن و خانواده تهیه شده و هر ماه یک حلقه از پک آموزشی توسط مبلغان مطالعه و در پایان هر ماه از محتوای مطالعاتی آزمون اخذ خواهد شد .

این مسئول بیان کرد: این دوره مطالعاتی برای یک دوره 7 ماهه برنامه‌ریزی شده است که با اتمام دوره به مبلغانی که موفق به کسب امتیاز دوره شوند، گواهینامه ارائه خواهد شد و در برنامه‌های تبلیغی برای مراکز فرهنگی و دینی درخواستی اعزام می‌شوند.

مسئول امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه مسئله زن و خانواده از مهمترین مسائل دین اسلام است، تصریح کرد: توجه ویژه‌ای به نقش زنان، در شکل‌گیری و تداوم دین اسلام شده است و در جامعه امروز نیز باید این نقش‌آفرینی احیا شود.

وی به تشکیل ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان به‌عنوان یکی از حلقه‌های میانی بین سازمان تبلیغات اسلامی و مردم اشاره کرد و گفت: این نهضت می‌تواند نقش مهمی در رسیدن به اهداف عالیه انقلاب اسلامی ایفا کند، بنابراین توانمندسازی بانوان در ابعاد مختلف یکی از برنامه‌های مهم سازمان است.

انتهای پیام
captcha