توزیع لوازم گرمایشی به ارزش 610 میلیون تومان در زنجان
کد خبر: 4022707
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰

توزیع لوازم گرمایشی به ارزش 610 میلیون تومان در زنجان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: به منظور تهیه 337 دستگاه بخاری گازی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بیش از 610 میلیون تومان هزینه شده است.

هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان، 1 دی ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدمات کمیته امداد بر اساس نیازسنجی انجام شده و با استفاده از ظرفیت‌های موجود به‌ویژه بهره‌گیری از مشارکت‌های مردمی به مددجویان تحت حمایت عرضه می‌شود.

وی ابراز کرد: درکنار توجه به ارائه خدمات اثرگذار درحوزه توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت به عنوان مهمترین راهبرد این نهاد در حوزه خدمت‌رسانی، ارائه خدمات فوری به منظور رفع نیازهای ضروری آنان از برنامه‌های اولویت‌دار این نهاد است که این موارد احصا و طبق پایش‌های انجام شده خدمات ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان ادامه داد: با همین نگاه با شروع فصل سرما 337 دستگاه بخاری گازی متناسب با نیاز خانواده‌های تحت حمایت تهیه شده و بین مددجویان نیازمند دریافت این خدمت توزیع شده اشت.

وی با بیان اینکه رویکرد کمیته امداد در حوزه خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت اولویت‌بخشی به نیازهای مددجویان ساکن مناطق محروم و روستایی استان زنجان است، گفت: بر همین اساس بیش از 610 میلیون تومان به منظور تهیه لوازم گرمایشی مورد نیاز مددجویان تحت حمایت ساکن مناطق محروم و روستایی استان از محل اعتبارات و منابع این نهاد و هم‌افزایی آن با کمک‌های مردمی هزینه شده است .

این مسئول همچنین به افتتاح کارگاه اشتغال و خودکفایی مددجویی در روستای چاپوق شهرستان ایجرود اشاره کرد و افزود: ایجاد اشتغال به‌ویژه اشتغال‌های خرد و خانگی برای توانمندسازی جامعه هدف این نهاد از اولویت‌های کاری این نهاد در کنار خدمات حمایتی است .

صفری با بیان اینکه رویکرد این نهاد از نگاه صرف معیشتی به توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات از طریق پرداخت تسهیلات اشتغال تغییر کرده است، یادآور شد: با همین نگاه برنامه‌ریزی شده است تا پایان سال جاری با حرکت جهادی و جهشی تعداد 5 هزار فرصت شغلی برای توانمندسازی مددجویان و رسیدن آنان به استقلال مالی و معیشتی ایجاد شود.

صفری افزود: رویکرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای مددجویان تحت حمایت و جامعه هدف بوده و از طریق خدمات اشتغال‌زایی این نهاد از ابتدای سالجاری برای بیش از 2 هزار و 500 مددجوی تحت حمایت و اقشار نیازمند فرصت‌های شغلی ایجاد شده است.

انتهای پیام
captcha