برگزاری نشست توجیهی برگزاری برنامه هفته قرآن و عترت در کرمانشاه
کد خبر: 4023352
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰

برگزاری نشست توجیهی برگزاری برنامه هفته قرآن و عترت در کرمانشاه

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه رویکرد برنامه‌های هفته قرآن و عترت در کرمانشاه بر پایه برگزاری برنامه‌های متنوع قرآنی در استان است، گفت: در این راستا نشست توجیهی در روز ۵ دی‌ماه در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار می‌شود.

محسن کرمیان معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه

محسن کرمیان، معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری نشست توجیهی برگزاری برنامه هفته قرآن و عترت در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این نشست با حضور رؤسای ادارات قرآنی اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی و مدیرعامل اتحادیه قرآن و عترت استان کرمانشاه ۵ دی‌ماه در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اگر چه کار برای قرآن اجر و ثواب فراوانی دارد، اما اگر تمام زندگیمان بر پایه تعالیم قرآنی باشد فرهنگ قرآنی در جامعه جاری خواهد بود، افزود: رویکرد برنامه‌های هفته قرآن و عترت امسال در استان کرمانشاه بر پایه برنامه‌های فرهنگی و قرآنی بنا شده است.

کرمیان تصریح کرد: سومین دوره هفته‌های قرآن و عترت امسال در کرمانشاه برگزار می‌شود و برنامه‌های متنوعی که برای این هفته در نظر گرفته شده با هماهنگی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد و همکاری نهاد‌های قرآنی استان کرمانشاه اجرا می‌شود.

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: دستگاه‌ها و نهاد‌های قرآنی باید در توسعه فرهنگ قرآنی تلاش کنند و در مجموعه معاونت قرآن و عترت این امر بر هر یک از خادمان قرآن وظیفه است.

وی در پایان بیان کرد: برنامه‌های هفته قرآن و عترت امسال در کرمانشاه بر طبق شرایط کرونایی به گونه‌ای برنامه‌ریزی خواهد شد تا عموم مردم استان از آن بهره‌مند شوند. ۱۲ لغایت ۱۶ اسفندماه سال‌جاری برنامه‌های هفته قرآن و عترت در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha