تشریح ۲۰ برنامه هفته قرآن و عترت کرمانشاه
کد خبر: 4023719
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸

تشریح ۲۰ برنامه هفته قرآن و عترت کرمانشاه

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در نشست تشریح برنامه‌های سومین هفته قرآن و عترت استان، گفت: بیش از ۲۰ برنامه استانی ویژه هفته قرآن و عترت در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

محسن کرمیان معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، نشست برگزاری برنامه‌های هفته و قرآن و عترت ظهر امروز، ۵ دی‌ماه با حضور معاونت قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رؤسای ادارات قرآنی اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش کرمانشاه و مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان در محل سالن جلسات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه برگزار شد.

در این نشست محسن کرمیان، معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با تشریح برنامه‌های هفته قرآن و عترت در کرمانشاه، اظهار کرد: تلاش مجموعه قرآنی استان بر این است تا با همکاری نهاد‌های قرآنی بتوانیم به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا اقشار مختلف مردم استان از برنامه‌های این هفته بهره‌مند شوند.

وی افزود: رویکرد برنامه‌های اجرایی این هفته در استان بر مبنای فرهنگی و قرآنی و با هدف توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی برنامه‌ریزی شده است و مطلع نخست این هفته برپایی محافل انس با قرآن خواهد بود.

کرمیان با اشاره به اینکه ۱۲ تا ۱۶ اسفندماه امسال به نام هفته قرآن و عترت استان کرمانشاه نامگذاری شده است، گفت: امسال ۲۰ برنامه استانی طی این هفته در کرمانشاه برگزار خواهد شد که شامل برنامه‌های متنوع قرآنی است.

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در برنامه‌های هفته قرآن و عترت استان کرمانشاه سبک زندگی اسلامی و سیره ائمه معصومین(ع) که باید به زندگی مردم وارد شود برنامه‌ریزی شده که امیدواریم با همکاری سایر نهاد‌های قرآنی که در این نشست حضور دارند اجرایی و عملیاتی شود.

وی بیان کرد: توجه به سطح کمی و کیفی فعالیت‌های قرآنی و افزایش ارتباط و تعامل بین دستگاه‌های فعال در حوزه فرهنگ و قرآن از دیگر اهداف برنامه‌ریزی شده برنامه هفته قرآن و عترت استان کرمانشاه است.

کرمیان با اشاره به اینکه تبلیغ و ترویج فرهنگ و مفاهیم قرآنی از دیگر اهداف اجرای برنامه‌های هفته‌های قرآن و عترت در استان کرمانشاه است، گفت: برای رسیدن به اهداف یاد شده به تنهایی نمی‌توان به نتیجه برسیم بر این اساس نیازمند مشارکت همه دستگاه‌های قرآنی استان هستیم.

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تأکید کرد: برنامه‌های سومین هفته قرآن و عترت استان کرمانشاه برای نیل به اهداف والایی از جمله جریان‌سازی برنامه‌های قرآنی در استان است.

وی در پایان تأکید کرد: با مشارکت دستگاه‌های قرآنی و مردم می‌توانیم به اهداف کلی قرآن و عترت برسیم.

انتهای پیام
captcha