فراخوان عکس ملی‌ترین و امتی‌ترین چهره ایران و جهان اسلام
کد خبر: 4026390
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴

فراخوان عکس ملی‌ترین و امتی‌ترین چهره ایران و جهان اسلام

همزمان با ایام دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، سازمان بسیج شهرداری تهران، فراخوان عکس ملی‌ترین و امّتی‌ترین چهره ایران و جهان اسلام را با عنوان «تصویر یک ملت، افتخار یک امت» برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران؛ مجتبی سالک رازی رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران، هدف از اجرای این طرح را به تصویر کشیدن چهره مردمی و ماندگار حاج قاسم سلیمانی و مقابله با تحریم رسانه‌ای نام و تصویر آن شهید بزرگوار در فضای مجازی با عنایت به منویات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با خانواده ایشان عنوان کرد.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران تصریح کرد: همه وظیفه داریم، مکتب حاج قاسم را زنده نگه داریم و امیدواریم با اجرای این فراخوان گامی هرچند کوچک در جهت شناساندن راه و مکتب ایشان برداشته و ابعاد وجودی این شخصیت بزرگ را برای جهانیان به نمایش بگذاریم.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند خاطرات مصور و به یادگار مانده با شهید گرانقدر سردار حاج قاسم سلیمانی در زمان حیات ایشان را با محورهای فراخوان‌، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

محورهای این فراخوان، سردار سلیمانی و ملی‌ترین و امتی‌ترین چهره ایران و جهان اسلام، سردار سلیمانی و حضور در جبهه‌های مقاومت (عراق ، سوریه ، لبنان و...)،  سردار سلیمانی و رزمندگان، شهدا، ایثارگران و خانواده و فرزندان ایشان، سردار سلیمانی و حضور در بین اقشار جامعه، سردار سلیمانی و حضور در سیل و زلزله،  سردار سلیمانی و دفاع مقدس، سردار سلیمانی و فضاسازی خودجوش و مردمی‌ شهر و روستا، فضای کسب‌وکار، کوچه‌ها، خیابان‌ها و نمای خانه‌ها، ایستگاه‎های صلواتی، برگزاری مراسم یادبود در مساجد، تکایا و حسینیه‌ها، سردار سلیمانی و تشییع، خاکسپاری، زیارت مزار و مراسم یادبود، مراسم‌های برگزار شده در خانه، محله و شهر جهت بزرگداشت یاد و خاطره شهادت حاج قاسم سلیمانی و یادمان وی و سایر موضوعاتی که به تشخیص پدیدآورندگان آثار در چارچوب این فراخوان قرار می‌گیرد در نظر گرفته شده است.

ثبت‌نام، بارگذاری فایل اثر و دریافت کد رهگیری جهت شرکت در این فراخوان تنها از طریق شماره واتساپ 09331895077 میسر خواهد بود و آثار دریافتی به صورت نمایشگاه در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت و به آثار برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

عکس‌های ارسالی باید دارای توضیحات و زیرنویس شامل: تاریخ عکاسی، محل عکاسی، توضیح مختصر درباره عکس و در صورت لزوم عنوان عکس باشند. تاریخ ثبت عکس محدودیت زمانی نداشته و در مراحل بعدی همزمان با ساعت عروج سیدالشهدای مقاومت در پنجشنبه‌های اعلامی بخش‌های جانبی به فراخوان و ارائه آثار افزوده خواهد شد.

انتهای پیام
captcha