برگزاری محافل انس با قرآن از سوی گروه جهادی «برای ایران» + صوت و عکس
کد خبر: 4027432
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶
به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی انجام می‌شود؛

برگزاری محافل انس با قرآن از سوی گروه جهادی «برای ایران» + صوت و عکس

گروه جهادی برای ایران همزمان با سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به مدت 10 شب محافل انس با قرآن با حضور قاریان ملی و بین‌المللی برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا، گروه جهادی «برای ایران» با همکاری بنیاد احسان به مناسبت ایام سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از 15 تا 25 دی‌ماه به مدت 10 شب محافل انس با قرآن کریم را در شهرهای مختلف استان تهران و مناطق محروم کشور، با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی کشورمان برگزار می‌کند.

بر همین اساس این گروه جهادی طی شب‌های گذشته در مسجد المهدی(عج) نبرد جنوبی، مسجد جامع امام رضا(ع) در منطقه 13 آبان،‌ مسجد جامع ولیعصر(عج) خانی‌آبادنو، شهرستان قرچک و ... اقدام به برگزاری محفل انس با قرآن کریم کرده است.

در این محفل قاریانی همچون کریم منصوری،‌ احمد ابوالقاسمی،‌ مهدی عادلی، سعید پرویزی، از قاریان بین‌المللی کشور و‌ محمدهادی صلح‌جو، سیدمحمد حسینی‌پور و مهدی قربانیان از قاریان ممتاز و نوجوان به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخته‌اند.

گروه جهادی برای ایران با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و برگزاری محافل انس با قرآن در مناطق محروم و کم برخوردار کشور تاسیس شده و در مناسبت‌های مختلف محافل انس با قرآن را با حضور قاریان و حافظان کشوری و بین‌المللی برگزار می‌کند. این محافل با اجرای علی نعمت‌الله‌زاده،‌ قاری ممتاز و از بازیگران تئاتر و تلویزیون برگزار می‌شود.

کد
تلاوت کریم منصوری
 
کد
تلاوت احمد ابوالقاسمی
 
انتهای پیام
captcha