مشارکت 140 میلیارد تومانی خیران فارس در پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی
کد خبر: 4030742
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶

مشارکت 140 میلیارد تومانی خیران فارس در پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی

طبق اعلام مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز در سال گذشته قریب 140 میلیارد تومان پروژه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی توسط خیرین به سرانجام رسیده است.

نشست مجمع خیران فرهنگ ساز شیراز، کتابخانه عمومی به گزارش ایکنا از فارس، عبدالعلی دستغیب، مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز امروز، 3 بهمن در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس گفت: سرای فرهنگ مهربانی حلقه ارتباطی بین مردم، شهرداری و نیازمندان است و باعث گسترش فرهنگ مهربانی در بین مردم شده است.

وی با اشاره به فعالیت مجمع خیرین گفت: در سال گذشته نزدیک به 140 میلیارد تومان پروژه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی توسط خیرین به سرانجام رسیده است. حتی در حوزه نیروی اتنظامی نیز به جهت اهمیت بحث امنیت مردم خیرین ورود کرده‌اند.

شهرام سبزیان‌فرد، شهردار منطقه 11 شیراز نیز در این نشست با اشاره به اینکه چهار سرای مهربانی در شهر شیراز وجود دارد، گفت: سرای فرهنگ مهربانی متعلق به مردم است و شهرداری به عنوان خدمتگزار مردم همواره سعی و تلاشش ارائه خدمات موثر به اقشار مختلف شهروندان به ویژه مناطق کم برخوردار است.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد: شهرداری باید در کنار فعالیت‌های عمرانی و شهرسازی به حوزه فرهنگی و اجتماعی به ویژه کتاب و کتابخوانی توجه خاص داشته باشد.

سبزیان‌فرد ضمن اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی تصریح کرد: موضوع کتاب و کتابخوانی همواره جایگاه والایی داشته است و همه‌ دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های ذیربط باید کمک کنند تا موضوع کتاب، کتابخوانی و کتابخانه در شهر شیراز توسعه و گسترش پیدا کند.

انتهای پیام
captcha