آغاز پیش ثبت نام سفرهای زیارتی به سوریه
کد خبر: 4031460
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱

آغاز پیش ثبت نام سفرهای زیارتی به سوریه

پیش ثبت نام سفرهای زیارتی به سوریه از امروز چهارشنبه ششم بهمن‌ماه آغاز شده و تا 15 بهمن‌ماه متقاضیان این سفر فرصت ثبت‌نام دارند.

آغاز پیش ثبت نام سفرهای زیارتی به سوریه

به گزارش ایکنا، سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه‌ای از پیش ثبت نام سفرهای زیارتی به سوریه از روز امروز چهارشنبه ششم بهمن‌ماه خبر داد.

متن اطلاعیه پیش ثبت نام سفر زیارتی به سوریه به این شرح است:

احتراماً با توجه به استقبال متقاضیان استان‌های مختلف برای سفر زیارتی سوریه که به تازگی از سر گرفته شده است و با عنایت به موافقت ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، سازمان حج و زيارت پیش‌ثبت‌نام زائران در همه استان‌های کشور را آغاز کرده تا از این طریق امکان برآورد تعداد متقاضیان هر استان فراهم شده و بر اساس آن برنامه ریزی‌های لازم برای راه‌اندازی پروازهای استان‌ها در طی سه ماه آتی انجام‌شود.

متقاضيان محترم تشرف به عتبات مقدسه سوریه می‌توانند با مراجعه به بخش «پیش ثبت نام سوریه» در سامانه زیارت به نشانی (https:‏/‏/ziarat.haj.ir) برای خود و همراهانشان پيش ثبت‌نام کنند.  

پیش ثبت نام از ساعت 9 امروز چهارشنبه ششم بهمن‌ماه 1400 شروع و تا 15 بهمن‌ماه 1400 ادامه خواهد داشت.

تذکرات مهم

1‏- اعزام‌هایی که برنامه‌ریزی می‌شود فقط به صورت هوایی است.
2‏- پیش ثبت نام به صورت انفرادی و گروهی میسر است، افرادی که متقاصی اعزام با هم هستند در یک گروه ثبت نام می‌کنند؛ مانند اعضای یک خانواده، در این صورت هر گروه از يک سرگروه و افراد زیر گروه وی (همراهان) تشكيل می‌شود كه لازم است مشخصات سرگروه و همراهان (کد ملی، تاریخ تولد) به صورت صحیح در فرم پيش ثبت‌نام سامانه درج شود.
3‏- هر نفر فقط یک‌بار و در يک گروه می‌تواند (بعنوان سرگروه يا همراه) پيش ثبت‌نام کنند.
4‏- كدملی و مشخصات كلی متقاضیان تشرف با اطلاعات سازمان ثبت احوال تطبیق و در صورت مغايرت، امکان ادامه فرایند وجود ندارد، لذا در ثبت كد ملی دقت مضاعف به عمل آید.
5‏- باتوجه به اطلاع رسانی‌های مرتبط با پیش ثبت نام از طریق سیستم ارسال پیام کوتاه، ثبت شماره تلفن همراه سرگروه (يا يكی از نزديكان وی) در فرم پيش ثبت‌نام الزامی است.
6‏- تاريخ تولد افراد بايد به صورت كامل شامل روز، ماه و سال (به صورت چهار رقمی) در فرم درج شود.
7‏- كدملی همه افراد ده رقمی بوده و بايد تمامی ارقام (صفرهای سمت چپ) آن به طور كامل در فرم ثبت شود.
8‏- براساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا داشتن کارت واکسیناسیون و نتیجه منفی آزمایش PCR برای 72 ساعت قبل از پرواز الزامی است.

پس از ظرفیت سنجی اطلاع رسانی لازم برای نحوه ثبت نام و اعزام انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha