تظاهرات سراسری علیه کشتار وحشیانه مردم مظلوم یمن پس از اقامه نماز جمعه
کد خبر: 4031572
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد:

تظاهرات سراسری علیه کشتار وحشیانه مردم مظلوم یمن پس از اقامه نماز جمعه

شورای هماهنگی تبليغات اسلامی ضمن محکومیت شدید کشتار وحشیانه مردم مظلوم یمن توسط ائتلاف سعودی ـ اماراتی به رهبری آمریکای مستکبر و حمایت صهیونیست کودک‌کش، با صدور اطلاعیه‌ای از ملت بزرگ ایران اسلامی برای برگزاری تظاهرات بعد از اقامه نماز جمعه این هفته، 8 بهمن، در تمامی مصلی‌های سراسر کشور دعوت کرد.

اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

به گزارش ایکنا متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح ذیل است:

اخبار تأسف‌بار حملات وحشیانه به مردم مظلوم یمن با حمایت دولت مستکبر آمریکا که به شهادت و مجروح شدن بسیاری از مسلمانان این کشور منجر شده، اندوه فراوانی در میان مردم کشورهای اسلامی و همه انسان‌های آزاده عالم پدید آورد. در این میان دخالت مستقیم برخی کشورهای عربی در سرکوب شیعیان یمن و سکوت مرگبار سازمان همکاری‌های اسلامی و مجامع بین‌المللی به اصطلاح حقوق بشری در قبال این جنایات هولناک، تأمل برانگیز است.

با وجود وخیم‌تر شدن اوضاع انسانی در یمن، ائتلاف « عربی – غربی» به سرکردگی عربستان همچنان به بمباران مناطق مختلف یمن و مراکز عمومی مانند بیمارستان، ادارات و مدارس ادامه می‌دهد و این جنایات در سکوت کامل محافل خبری آمریکایی- غربی رخ می‌دهد و مدعیان حقوق بشر همچنان در برابر اقدامات جنگ‌افروزانه رژیم سعودی سکوت مرگباری اختیار کرده‌اند.

به رغم حمایت آمریکا و غرب از تجاوز غیرانسانی رژیم سعودی به یمن و نیز وجود مصائب بسیار زیاد تحمیل‌شده بر این ملت مظلوم، ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور همچنان به مقاومت مقدس خود ادامه می‌دهند و پیروزی‌های ملت یمن در صحنه نبرد نظامی به رغم حمایت‌های ظالمانه دشمنان منطقه‌ای ادامه خواهد داشت.

امروز شرایط مردم یمن به دلیل تجاوز و بمباران همه‌روزه متجاوزان در کنار تحریم همه‌جانبه این کشور ابعاد تازه و گسترده‌ای به خود می‌گیرد و مردم سلحشور و مبارز این کشور هر روز با مشکلات جدیدی روبه رو می‌شوند. مردم بی‌دفاع و کودکان و زنان این کشور بیشترین آسیب را در حملات غیر انسانی متحمل شده‌اند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن محکومیت شدید اقدامات غیر انسانی و کشتار بی‌رحمانۀ مردم مظلوم یمن توسط ائتلاف عبری ـ عربی، از ملت فهیم و رشید و استکبارستیز ایران اسلامی دعوت می‌کند تا بعد از اقامۀ نماز عبادی ـ سیاسی جمعۀ این هفته، 8 بهمن، با انجام تظاهرات در تمامی مصلی‌های سراسر کشور در تمامی مراکز استان‌ها، شهرستان‌ها و شهرها، ضمن اعلام همدردی با مردم قهرمان یمن، خشم و نفرت و انزجار خود را علیه جبهۀ عبری ـ عربی و رژیم سعودی و آمریکای مستکبر و صهیونیست کودک‌کش فریاد کنند.

انتهای پیام
captcha