کمیته قرآنی ستاد دهه فجر رباط‌کریم تشکیل شد
کد خبر: 4031647
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶

کمیته قرآنی ستاد دهه فجر رباط‌کریم تشکیل شد

نشست کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی رباط‌کریم با حضور رئیس و کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی، مدیران و فعالان قرآنی این شهرستان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، نشست کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی رباط‌کریم با حضور حجت‌الاسلام حسین رواز، رئیس و منوچهر جلیلی، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی رباط‌کریم، مدیران و فعالان قرآنی، با هدف تبیین و ترویج ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی، ایجاد انگیزه و احساس مسئولیت عمومی و ملی و گسترش کمی و کیفی مشارکت مردمی، امروز، ششم بهمن‌ماه در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان تشکیل شد.

کمیته قرآنی ستاد دهه فجر رباط‌کریم

حجت‌الاسلام رواز در این نشست، بیان کرد: ان‌شاءالله با تعامل و همکاری همدیگر برنامه‌های جذاب و اثرگذار قرآنی را ویژه ایام دهه فجر با توجه به ذائقه مخاطبان برنامه‌ریزی و برگزار، و زمینه مشارکت برای علاقه‌مندان به حضور در اجرای برنامه‌ها را فراهم کنیم.

کمیته قرآنی ستاد دهه فجر رباط‌کریم

وی افزود: گفتمان‌ با محوریت اندیشه حضرت امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، مسابقه نقاشی کودکان، توزیع بسته‌های معیشتی، برپایی نمایشگاه قرآنی، مسابقات قرآنی، دیدار با خانواده معظم شهدا، ختم قرآن به یاد شهدای انقلاب اسلامی، اردوهای تفریحی و ورزشی، محافل انس با قرآن کریم و جشن پیروزی انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های اجرایی کمیته قرآنی دهه فجر است.

کمیته قرآنی ستاد دهه فجر رباط‌کریم

در ادامه هر یک از شرکت‌کنندگان ضمن بیان نظرات و پیشنهادات، طرح‌ها و برنامه‌های خود را اعلام کردند.

نیما سعیدی

انتهای پیام
captcha