اعلام برنامه‌های چهل وسومین سالگرد فجر انقلاب در آلمان
کد خبر: 4031798
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳

اعلام برنامه‌های چهل وسومین سالگرد فجر انقلاب در آلمان

رایزنی فرهنگی ایران در آلمان برنامه‎های چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را که شامل فعالیت‎های متنوع فرهنگی ـ هنری است، اعلام کرد.

اعلام برنامه‌های چهل و سومین فجر انقلاب در آلمانبه گزارش ایکنا؛ به همین مناسبت هفته فرهنگی ایران از 15 تا 21 بهمن در سالن «کالدینسکی» و «روسیشس هاوس» برلین برگزار می‌شود که شامل نمایشگاه عکس با موضوعات «ایران از دیروز تا امروز»، «علم و تکنولوژی در ایران» و «نقش زن در جامعه ایران» است.

بنا به اعلام سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نگاهی به سینمای ایران با اکران فیلم دارکوب، نمایش مستند چهل و سه سالگی و نمایش فیلم مستند زیبایی‌های ایران از دیگر برنامه‎های تدارک‎دیده شده برای سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در برلین خواهد بود.

رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در برلین همچنین برنامه‌های فرهنگی دیگری مانند «ایران از منظر عکس و هنر عکاسی» و «ایران و ادیان و فرهنگ‎ها» را برای عموم اجرا خواهد کرد.

به همین مناسبت نمایشگاه صنایع دستی ایران نیز برای مخاطبان برگزار خواهد شد و برنامه فرهنگی حضوری درباره «ایران و تنوع فرهنگی» با حضور برند اربیل، سفیر سابق آلمان در ایران از دیگر فعالیت‎های چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در برلین اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha