تلاوت «امیر بخشی» منتخب شانزدهمین جلسه ارتقا معرفی شد + تصاویر
کد خبر: 4031800
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵

تلاوت «امیر بخشی» منتخب شانزدهمین جلسه ارتقا معرفی شد + تصاویر

تلاوت امیر بخشی از نظر کارشناسان با کسب حد نصاب لازم به عنوان تلاوت منتخب شانزدهمین جلسه ارتقا معرفی شد.

ارسالی/ فوری//امیر بخشی منتخب شانزدهمین جلسه ارتقاء معرفی شد+ تصاویربه گزارش ایکنا، شانزهمین جلسه از سیزدهمین دوره ارتقای قاریان ممتاز قرآن کریم، چهارشنبه ۶ بهمن‌ماه از ساعت ۱۸:۱۵ تا ۲۰:۱۵ به صورت نیمه حضوری و با برقراری ارتباط دوسویه و برخط تصویری با قاریان شرکت کننده، به میزبانی شورای عالی قرآن برگزار شد.


در این جلسه ارتقا که با دبیری مصطفی یادگاری، قاری ممتاز کشورمان همراه بود، کریم دولتی و مسعود سیاح‌گرجی به عنوان کارشناس و مهدی کرامتی‌زاده به عنوان کمک کارشناس، به ارائه نکات فنی و مفاهیمی و تحلیل قرائت قاریان پرداختند.

در این جلسه، مهدی حسینی و امیر بخشی از تهران به صورت حضوری و یوسف جعفرزاده از هرمزگان با پخش تلاوت تصویری ایشان، قاریانی بودند که هرسه نفر آیات ۱۸ تا تا ۲۴ سوره حشر را از حفظ تلاوت کردند.

براساس این گزارش، تلاوت امیر بخشی از نظر کارشناسان با کسب نصاب لازم به عنوان تلاوت منتخب شانزدهمین جلسه ارتقا معرفی شد.

در بخشی از این برنامه، کلیپی تأثیرگذار از حجت‌الاسلام حسینی قمی در باب اخلاق در خانه پخش شد. در پایان این جلسه، دعای ختم قرآن توسط سیدجاسم موسوی، قاری ممتاز خوزستانی قرائت شد.

سیزدهمین دوره ارتقای قاریان ممتاز، روز‌های چهارشنبه به صورت هفتگی، بعد از اذان مغرب برگزار می‌شود و فیلم کامل جلسات با فاصله چند روز در صفحه مجازی شورا در تارنمای آپارات بارگذاری می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha