اولین رویداد ایده‌پردازی حل مشکلات مهریه برگزار می‌شود
کد خبر: 4031826
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳

اولین رویداد ایده‌پردازی حل مشکلات مهریه برگزار می‌شود

اولین رویداد ایده‌پردازی حل مشکلات مهریه توسط گروه‌های دانشجویی و طلاب حوزه‌های علمیه استان تهران طی بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مهریه به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی تهران، روح‌الله عبدالهی، رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی این اداره کل گفت: اولین رویداد ایده‌پردازی حل مشکلات مهریه و همایش آشنایی با ساختارهای قوه قضاییه و چالش‌های پیشرو توسط این اداره کل با همکاری پژوهشگاه قوه قضاییه، اندیشکده قضای اسلامی و میز تخصصی فقه و خانواده مرکز تخصصی حوزه علمیه مشکات و مدرسه راهبری علم و عمل با حضور مسئولان عالی قضایی، قضات برجسته، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اساتید حوزه و دانشگاه در محل مدرسه راهبری علم و عمل این اداره کل برگزار می‌شود.

عبدالهی افزود: علاقه‌مندان برای ثبت ایده‌ها و طرح‌های پیشنهادی خود می‌توانند تا 12 بهمن ماه با مراجعه به نشانی https://formaloo.com/mehrino اقدام کنند. ایده‌ها و طرح‌های دریافتی به منظور بررسی، داوری و رهیاری مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

وی اظهار کرد: مراسم افتتاحیه این رویداد در روز 12 بهمن ماه آغاز و ثبت‌نام از گروه‌ها تا 18 بهمن ماه ادامه دارد و مهلت ارسال آثار تا 20 اسفند ماه سال جاری بوده و مراسم اختتامیه این رویداد نیز در اوایل ماه مبارک رمضان سال آینده برگزار خواهد شد.

عبدالهی در پایان یادآور شد: به شرکت‌کنندگان در این رویداد گواهی حضور از سوی پژوهشگاه قوه قضاییه و سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران ارائه و به ایده‌های برگزیده هدایای نفیسی تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام
captcha