اعلام زمان پخش مصاحبه العالم با سید حسن نصرالله
کد خبر: 4031858
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹

اعلام زمان پخش مصاحبه العالم با سید حسن نصرالله

شبکه العالم زمان پخش مصاحبه اختصاصی این شبکه با سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله را اعلام کرد. قرار است این شبکه در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درباره مسائل منطقه‌ای و جهانی با سید حسن نصرالله گفت‌وگو کند.

اعلام زمان پخش مصاحبه شبکه العالم با سید حسن نصرالله  / امادهبه گزارش ایکنا؛ به نقل از العالم، در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شبکه العالم میزبان دبیرکل حزب الله لبنان خواهد بود.

در این گفت‌وگوی اختصاصی، سیدحسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان در خصوص چیستی و چرایی بروز و پیروزی انقلاب اسلامی، شخصیت امام راحل (ره)، حضرت آیت الله خامنه‌ای و مراتب تاثیر گذاری انقلاب اسلامی برمعادلات منطقه‌ای و جهانی در آستانه چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی ایران صحبت خواهد کرد.

همچنین در این گفت‌وگوی ویژه تحولات منطقه و جهان و نقش محور مقاومت در این تحولات محل بحث قرار خواهد گرفت و دیروز، امروز و فردای این محور از نگاه وی بررسی خواهد شد.

گفتگوی ویژه شبکه العالم با سیدحسن نصرالله دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 9:30 به وقت تهران پخش خواهد شد و بر وب سایت به نشانی fa.alalam.ir و صفحات این شبکه در فضای مجازی در دسترس قرار خواهد گرفت.

اعلام خبر گفت‌وگوی العالم با دبیرکل حزب الله لبنان با استقبال کاربران فضای مجازی روبرو شد و هشتگ‌های #ناطرینک (ما منتظر هستیم) و #نصرالله، در توئیتر داغ شده است. 

انتهای پیام
captcha