امضای تفاهم‌نامه همکاری خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی و سازمان نظام پزشکی
کد خبر: 4031910
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

امضای تفاهم‌نامه همکاری خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی و سازمان نظام پزشکی

تفاهم‌نامه همکاری خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی و سازمان نظام پزشکی تبریز با حضور اصحاب رسانه و هیئت مدیره این دو نهاد مدنی به امضا رسید.

امضای تفاهم‌نامه همکاری خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی و سازمان نظام پزشکیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، تفاهم‌نامه همکاری خانه مطبوعات استان و سازمان نظام پزشکی تبریز با حضور اصحاب رسانه و هیئت مدیره این دو نهاد مدنی روز گذشته، هفتم بهمن ماه امضا شد.

مرتضی شفیعی، مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان‌شرقی در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از ارتقای سطح تعامل و همکاری با سازمان نظام پزشکی اظهار کرد: برای اقناع عمومی و پاسخگویی هدفمند به مطالبات مردمی، نیازمند ارتقای سواد رسانه‌ای مسئولان به‌ویژه در حوزه‌ی بهداشت و درمان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: طی دو سال گذشته و در دوران مقابله با ویروس کرونا به جرأت می‌توان گفت، کادر درمان و اصحاب رسانه در میدان، حضوری فعال و اثرگذار داشتند و هر یک به نوبه خود در راستای ایفای رسالت خطیر و نقش ذاتی از جان‌گذشتگی کردند.

شفیعی با بیان این‌که انعقاد تفاهم‌نامه نخستین گام همکاری در راستای ارتقای سطح تعاملات دو سویه است، گفت: هر دو طرف از منافع این همکاری بهره‌مند خواهند شد؛ اعتقاد داریم اهداف ارزشمند سازمان نظام پزشکی بدون بهره‌مندی از رسانه‌های ملی و استانی محقق نخواهد شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی ادامه داد: اجرای پروژه‌های علمی و پژوهشی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تخصصی خبرنگاری سلامت، تشکیل گروه همیاران سلامت و رسانه، برگزاری دوره‌های سواد رسانه‌ای، بهره مندی اعضای خانه مطبوعات از ظرفیت سازمان نظام پزشکی در عرصه درمان و ... تنها بخشی از تعالات تعریف شده میان این دو مجموعه است.

علیرضا صادق پور، رئیس سازمان نظام پزشکی تبریز نیز طی سخنانی با اشاره به اهمیت تعامل و همکاری سازمان با رسانه‌های استانی اظهار کرد: تاکنون از ظرفیت عظیم رسانه‌های استان نتوانسته‌ایم به معنای واقعی کلمه استفاده کنیم که امیدوارم با امضای این تفاهم نامه همکاری‌های دو سویه به حداکثر میزان ممکن برسد.

انتهای پیام
captcha