۵۰ زندانی جرایم غیرعمد در خراسان‌جنوبی آزاد می‌شوند
کد خبر: 4033760
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۲
به‌مناسبت دهه فجر؛

۵۰ زندانی جرایم غیرعمد در خراسان‌جنوبی آزاد می‌شوند

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان‌جنوبی گفت: به‌مناسبت دهه فجر ۵۰ زندانی جرایم غیرعمد استان با کمک مردم، خیرین و ستاد دیه آزاد می‌شوند.

غلامرضا حسین‌پور، مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، غلامرضا حسین‌پور، مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان‌جنوبی، شب گذشته، 15 بهمن‌ماه در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان زندان‌های خراسان‌جنوبی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مجموع بدهی این ۵۰ زندانی یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است و تا ۱۳ رجب روز میلاد امام علی(ع) به آغوش خانواده باز می‌گردند.

وی گفت: کمک ۵۰۰ میلیون تومانی یک خیر نیک‌اندیش این شرایط را فراهم کرده و این خیر هزینه سفر زیارتی امام رضا(ع) را نیز پس از رهایی برای ۵۰ مددجو به همراه اهدای یک کارت هدیه یک میلیون تومانی تقبل کرده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان‌جنوبی ادامه داد: نیت خیرین بزرگوار این است که زندانیان پس از زیارت بارگاه ملکوتی امام رئوف آزاد شوند و به آغوش خانواده و اجتماع بازگردند.

وی گفت: خیرین و مردم نیکوکار می‌توانند در این ماه پر و خیر برکت با کمک‌های خود در آزادی زندانیان و بازگشت آنان به آغوش خانواده‌ها، ستاد دیه را همراهی کنند.

حسین‌پور با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸۲ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های خراسان‌جنوبی به سر می‌برند، افزود: از ابتدای امسال تاکنون نیز ۹۵ زندانی جرایم غیرعمد با بدهی ۵۵ میلیارد تومان از زندان‌های استان آزاد شدند.

وی یادآور شد: خیرین و مردم می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب بانک ملی ۰۱۰۶۳۴۱۹۷۵۰۰۶ یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۰۹۳۹۸ واریز کنند. همچنین امکان مراجعه حضوری به ستاد دیه استان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد وجود دارد.

انتهای پیام
captcha