تعدد برنامه‌های هفته قرآن و عترت نباید منجر به کاهش کیفیت آثار شود
کد خبر: 4036175
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴

تعدد برنامه‌های هفته قرآن و عترت نباید منجر به کاهش کیفیت آثار شود

معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری هفته قرآن و عترت کرمانشاه و ضرورت پرداختن به برنامه‌های اجرایی این هفته، گفت: تعدد برنامه‌های این هفته نباید منجر به کاهش کیفیت آثار شود.

محسن کرمیان معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه

محسن کرمیان، معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: هفته قرآن و عترت با هدف شناسایی استعداد‌های فرهنگی و هنری به منظور ترویج آموزه‌های قرآن و عترت و تبدیل آن‌ها به استعداد‌های بالفعل اجرا می‌شود.

وی افزود: خلق آثار ماندگار و ارائه مفاهیم قرآن و عترت در قالب هنری از دیگر اهداف برگزاری این هفته است.

کرمیان تصریح کرد: برنامه‌های هفته قرآن و عترت با هدف ارائه مفاهیم قرآنی، احادیث و سیره عملی اهل‌بیت(ع) همچنین تبیین و ترویج هنری سبک زندگی قرآن اجرا می‌شود.

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه محور‌های چهارگانه این جشنواره را خانواده و سبک زندگی اسلامی ایرانی، عفاف و حجاب، مکتب شهید سلیمانی و نماز و نیایش برشمرد و افزود: هفته قرآن و عترت کرمانشاه اسفندماه سال‌جاری در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی برگزاری این جشنواره را در دو بخش اصلی و جنبی دانست و گفت: مسابقات قرآنی، جام قرآنی و یادواره‌های قرآنی از دیگر بخش‌های این جشنواره است که در رده‌های سنی مختلف اجرا می‌شود.

کرمیان در پایان با بیان اینکه تعدد برنامه‌های این هفته نباید منجر به کاهش کیفیت آثار شود، اظهار کرد: این جشنواره با تکیه بر توان مردمی و پشتوانه مؤسسات قرآنی برگزار می‌شود و از دیگر برنامه‌ها آن برپایی تئاتر خیابانی، محفل انس با قرآن و تجلیل از فعالین قرآنی استان است.

انتهای پیام
captcha