60 کلاس درس تا مهرماه 1401 در بیرجند افتتاح می‌شود
کد خبر: 4036694
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹

60 کلاس درس تا مهرماه 1401 در بیرجند افتتاح می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی از افتتاح نزدیک 60 کلاس درس تا مهرماه سال آینده، با مشارکت خیرین نیکوکار و اداره‌کل نوسازی، در مرکز استان خبر داد و گفت: ۱۹۹پروژه با ۵۰۰ کلاس درس در نقاط مختلف استان در حال اجراست.

محمدعلی واقعی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، محمدعلی واقعی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، امروز 27 بهمن در جمع کارکنان این اداره‌کل در سالن جلسات آموزش و پرورش، اظهار کرد: با احداث این تعداد طرح آموزشی و پرورشی، بیش از ۸۰ هزار مترمربع به فضاهای آموزشی استان اضافه می‌شود که  که سهم مرکز استان، ۲۵ هزار مترمربع است.

وی با اشاره به میانگین پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی این پروژه‌ها، تصریح کرد: در ایام مبارک دهه فجر امسال 18 طرح آموزشی و پرورشی با 73 کلاس درس و اعتبار 36 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و دانش‌آموزان دختر و پسر دوره‌های مختلف تحصیلی استان از نعمت فضای آموزشی و پرورشی استاندار برخوردار شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی از افتتاح قریب 60 کلاس درس تا مهرماه سال آینده، با مشارکت خیرین نیکوکار و اداره‌کل نوسازی، در مرکز استان خبر داد و افزود: در حال حاضر سرانه آموزشی استان ۶.۶ متر مربع به ازای هر دانش‌آموز است که تا استاندارد ۸.۳ فاصله دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ۱۹۹ پروژه با ۵۰۰ کلاس درس در نقاط مختلف استان در حال اجراست، تصریح کرد: احداث یک هزار و 900 کلاس درس در سایت‌های مسکن مهر ضروری است.

انتهای پیام
captcha