تکمیل زائرسرای ارزان‌ قیمت خراسان‌‌جنوبی؛ نیازمند ۴۵ میلیارد تومان اعتبار
کد خبر: 4037434
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸

تکمیل زائرسرای ارزان‌ قیمت خراسان‌‌جنوبی؛ نیازمند ۴۵ میلیارد تومان اعتبار

مدیرعامل بنیاد زائر خراسان‌‌جنوبی گفت: احداث و تکمیل زائرسرای ارزان‌ قیمت خراسان‌ جنوبی در مشهد مقدس به اعتبار ۴۵ میلیارد تومان نیاز دارد.

موسی جوینده‌، مدیرعامل بنیاد زائر خراسان‌‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، موسی جوینده‌، مدیرعامل بنیاد زائر خراسان‌‌جنوبی امروز ۳۰ بهمن‌ماه در شورای اداری استان اظهار کرد: یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب این است که برای مردمی که تمکن مالی ندارند مکان ارزان قیمت ساخته شود.

مدیرعامل بنیاد زائر خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه از سال ۹۲ تاکنون برخی استان‌ها زائرسرا ساخته‌اند اما خراسان جنوبی نتوانسته مکانی احداث کند، افزود: تاکنون فاز اول زائرسرای خراسان جنوبی در سه طبقه را به سرانجام رساندیم.

وی با اشاره به پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه زائرسرای ارزان قیمت خراسان جنوبی در مشهد مقدس، بیان کرد: اعتبار مورد نیاز برای اتمام این پروژه بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان است.

جوینده گفت: احداث زائرسرا با پنج هزار و ۲۰۰ متر زیربنا در ۹ طبقه برای اسکان ۵۰۰ نفر پیش بینی شده است که در صورت تأمین اعتبار و ورود مردم و خیران این پروژه طی ۲ سال آینده به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل بنیاد زائر خراسان‌ جنوبی به شیوه‌های مشارکت در احداث زائرسرا در مشهد مقدس اشاره و تصریح کرد: مردم و خیران می‌توانند با خرید هر متر ۸ میلیون تومان و خشت‌های آسمانی ۸۸ هزار تومان برای احداث این پروژه ورود کنند.

وی با اشاره به شعار امسال واریز ۸ هزار تومان به ازای هر نفر در خراسان جنوبی به نام امام رضا(ع)، افزود: با اجرای این شعار و ورود همه مردم هر سال بالغ بر پنج میلیارد تومان جمع آوری خواهد شد.

جوینده با بیان اینکه بنیاد زائر در سال ۹۸ قبل از شیوع کرونا ۱۴۰۰ زائر اولی از خراسان جنوبی به مشهد اعزام کرده است، یادآور شد: افراد معرفی شده از سوی خیرین و یا واقفان این پروژه می توانند به مدت ۱۵ روز از امکانات زائرسرا بهره مند شوند و اسامی واقفان و خیران در کنار هر سوئیت درج می شود.

انتهای پیام
captcha