نیازمند یاری خیران در احداث زائرسرای احمدبن موسی(ع) هستیم
کد خبر: 4040225
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸

نیازمند یاری خیران در احداث زائرسرای احمدبن موسی(ع) هستیم

دبیر هیئت امنای زائرسرای احمدبن موسی(ع) با اشاره به اهمیت احداث این زائرسرا در کربلای معلی از خیران و عموم مردم جهت مشارکت در این امر خداپسندانه دعوت به عمل آورد.

هاشم جمالی، دبیر هیئت امنای زائرسرای احمدبن موسی(ع)به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی زائرسرای احمدبن‌موسی(ع) در کربلای معلی، هاشم‌ جمالی، دبیر هیئت امنای زائرسرای احمدبن موسی(ع) امروز، 13 اسفندماه با اشاره به افتتاح دفتر زائرسرای احمدبن‌موسی(ع) در ورودی حرم مطهر برای تسهیل ارتباط با مردم و خیرین گفت: زائرسرای احمدبن‌موسی(ع) با هدف تسهیل سفر مردم شیراز و فارس با کربلا احداث می‌شود.

وی با تأکید بر اهمیت مردم و خیرین در ساخت این زائرسرا گفت: همه مردم و خیرین می‌توانند در این امر خداپسندانه مشارکت کنند و با توجه به اهمیت فراهم کردن زمینه سفر زائران کربلا در احادیث و روایات اسلامی این مشارکت تا ابد برای نیک‌اندیشان همراه با ثواب و خیر خواهد بود.

دبیر هیئت امنای زائرسرای احمدبن‌موسی(ع) افزود: خیرین می‌توانند با حضور در دفتر این زائرسرا در حرم مطهر و پرداخت نذورات در این کار خیر سهیم شوند.

جمالی با بیان اینکه دفتر همه روزه باز و پذیرای همت بلند مردم شیراز است، بیان کرد: مردم برای کمک و مشارکت در امر ساخت این زائرسرا می‌توانند کمک‌های خود را به شماره ۶۲۷۳۸۱۱۰۷۵۷۵۳۹۶۹ و یا شماره حساب موکب احمد‌بن‌موسی(ع) به شماره حساب 2547-43-5555555-1 واریز کنند.

انتهای پیام
captcha