قم و کراچی؛ میزبان کنگره بین‌المللی بیانیه گام دوم از منظر قرآن و حدیث
کد خبر: 4041234
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰
دبیر بین‌الملل کنگره بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد:

قم و کراچی؛ میزبان کنگره بین‌المللی بیانیه گام دوم از منظر قرآن و حدیث

دبیر بین‌الملل کنگره بین‌المللی بیانیه گام دوم انقلاب از منظر قرآن و حدیث از وصول یکصد مقاله به ۱۸ زبان به دبیرخانه کنگره خبر داد و گفت: 900 مقاله نیز به زبان فارسی دریافت شده است.

حجت الاسلام یعقوب بشوی، استاد جامعةالمصطفی العالمیه

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام یعقوب بشوی، استاد جامعةالمصطفی و دبیر بخش بین‌الملل کنگره بین‌المللی گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قرآن و حدیث، ۱۶ اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی راهی برای معرفی ستون‌های راهبردی انقلاب اسلامی در عرصه بین‌المللی است.

وی افزود: وظیفه ما تبیین این راهبرد‌ها و ارائه آن‌ها به دنیا برای نجات مردم ستم دیده از چنگ مستکبرین است که باید استقامت خود را حفظ کنیم، باکمال اخلاص در برگزاری این کنگره به میدان آمده‌ایم.

دبیر بخش بین‌الملل کنگره بین‌المللی بیانیه گام دوم انقلاب از منظر قرآن و حدیث از وصول 100 مقاله به ۱۸ زبان به دبیرخانه کنگره خبر داد و گفت: 900 مقاله نیز به زبان فارسی دریافت شده است. این کنگره با حضور صاحب‌نظران و اندیشمندان به‌صورت هم‌زمان در کراچی پاکستان برگزار و پنج مقاله در بخش بین‌الملل ارائه می‌شود.

استاد جامعةالمصطفی العالمیه تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران، حرکتی جهانی است و هر چیزی که به انقلاب مربوط باشد، جهانی باید دیده شود چرا که انقلاب اسلامی امروز مرز‌های جغرافیایی را درنوردیده و افکار و اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری در آنسوی مرزها، مخاطب زیادی دارد، لذا هر آنچه در توان داریم برای معرفی و تببین بیانیه گام دوم انقلاب هزینه خواهیم کرد.

سپس، زینب بهجت‌پور، مدیر کمیته بانوان کنگره بین‌المللی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قرآن و حدیث، بیان کرد: در بخش بانوان ۴۰۰ موضوع طراحی و در اختیار طلاب و دانشجویان قرار گرفت.

وی بیان کرد: به منظور ارتقای علمی محققان، کارگاه‌هایی با حضور نوقلمان و مقاله اولی‌ها برگزار شد و در مجموع بیش از ۶۰۰ مقاله توسط کمیته بانوان دریافت و در موضوعات تخصصی آن‌ها بررسی شد. در نهایت ۲۰ مقاله برگزیده و در قالب یک جلد کتاب روز همایش رونمایی می‌شود.

انتهای پیام
captcha