هشتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری فارس پایان یافت
کد خبر: 4041924
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷

هشتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری فارس پایان یافت

مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان فارس با معرفی برگزیدگان و با حضور مسئولان استانی و کشوری در شیراز برگزار شد.

احمدرضا قاسمی، رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان فارس شب گذشته، 18 اسفندماه با معرفی برگزیدگان و با حضور سردار رحیمی مسئول بسیج علمی کشور، سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس، ذوالقدر رئیس پارک علم و فناوری فارس، مظاهر بابایی رئیس جهاد دانشگاهی فارس، فرخ‌زاده معاون امور گردشگری و زیارت استانداری فارس و جمعی از اساتید و نخبگان استان فارس در سالن اجتماعات امام علی سپاه فجر برگزار شد.

احمدرضا قاسمی، رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس در این مراسم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری در حوزه پژوهش تاکیداتی دارند و بهترین مشوق برای گسترش علم تکریم دارنده علم می‌داند که هشتمین جشنواره هم برهمین اساس است.

وی تأکید کرد: همه تلاش سازمان علمی و پژوهشی بر اساس فرامین مقام معظم رهبری و دستورات اکید فرماندهان است تا بتوانیم یک هم‌ افزایی در مجموعه استان ایجاد شود تا نیازهای کل استان احصا و توسط جوانان که با تعهد و تخصص خود می‌توانند  گره گشای مشکلات ایران اسلامی باشند، رفع شود.

رئیس سازمان بسیج علمی و پژوهشی سپاه فجر به ارائه توضیحاتی درباره جشنواره پرداخت و گفت: حدود ۶۰ نفر در گروه‌های  آموزشی با سه محور اصول بازاریابی با رویکرد آینده پژوهی، چالش‌های مالیاتی کسب و کار و اصول مشارکت در جلسات تجاری داخلی و بین‌المللی شرکت کردند.

قاسمی همچنین گفت: در حاشیه این جشنواره نمایشگاه دستاوردهای جهادگران علم و فناوری با ٢٠ غرفه با حضور فرمانده سپاه فجر فارس، رئیس سازمان علمی- پژوهشی و فناوری کشور، رئیس دانشگاه آزاد استان و رئیس پارک علم و فناوری فارس افتتاح شد.

قاسمی، برگزاری میز خدمت، دورهمی کارآفرینانه با حضور ۷۰ نفر، انعقاد تفاهم‌نامه با پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، رونمایی از کتاب طرز فکر ریاضی و تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و سلامت را از دیگر برنامه‌های این جشنواره برشمرد.

رئیس سازمان بسیج علمی و فناوری سپاه فجر فاسر در پایان با بیان اینکه فراخوان این جشنواره آبان‌ماه سال جاری اعلام شد، گفت: بیش از 2 هزار نفر در استان در این جشنواره شرکت کردند که در نهایت 20 نفر در بخش مخترعین، پژوهشگران، مبتکرین و نویسندگان به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

انتهای پیام
captcha