طرح «فرشتگان رحمت» در یزد اجرایی شد
کد خبر: 4041961
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸

طرح «فرشتگان رحمت» در یزد اجرایی شد

طرح «فرشتگان رحمت» به همت واحد داوطلبان و خیران همای سلامت هلال احمر شهرستان یزد اجرا و 130 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

طرح «فرشتگان رحمت» در یزد اجرایی شدبه گزارش ایکنا از یزد، طرح فرشتگان رحمت، امروز، 19 اسفندماه به همت واحد داوطلبان و خیران همای سلامت هلال احمر شهرستان یزد اجرا و 130 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

وهاب نخل‌بند یزدی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد در این مراسم هدف از اجرای این طرح را کمک به اقشار بی‌بضاعت و کم‌بضاعت و ترویج فعالیت‌های خیرخواهانه و عام المنفعه در این شهرستان دانست.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت: در این مرحله خیران همای سلامت 130 بسته معیشتی و حمایتی را که شامل مرغ، برنج، روغن، رب، ماکارونی، سویا، شیرینی یزدی، چای، قند، میوه و ... و هدیه کارت بین بیماران سرطانی تحت پوشش توزیع کردند.

نخل‌بند یزدی گفت: طرح فرشتگان رحمت در واپسین روزهای سال 1400 و سال جدید با مشارکت مالی خیران به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون ریال اجرا و بسته‌های معیشتی با همکاری داوطلبان عضو تهیه و در نهایت حفظ کرامت انسانی بین مددجویان توزیع شد.

این مقام مسئول با دعوت از خیران نیک اندیش جهت مشارکت در اجرای طرح‌های انسان دوستانه و عام المنفعه، تصرح کرد: جمعیت هلال احمر به‌ عنوان حلقه واسط توان توانمندان و نیاز نیازمندان بسترساز فعالیت‌های بشر دوستانه پذیرای حضور خیران در بزرگترین نهاد جهانی و مردمی است.

انتهای پیام
captcha