مساجد شاخص و محوی ابهر میزبان محافل جزخوانی قرآن‌کریم
کد خبر: 4046933
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

مساجد شاخص و محوی ابهر میزبان محافل جزخوانی قرآن‌کریم

رئیس تبلیغات اسلامی ابهر گفت: مساجد شاخص و محوی ابهر میزبان محافل جزخوانی قرآن‌کریم می‌شود.

جزخوانی قرآن‌کریم

حجت‌الاسلام علیرضا بهبودی در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، از اعزام بیش از ۱۰۰ نفر از مبلغان به مساجد شهری و روستایی ابهر خبر داد و گفت: بعد از دو سال از شیوع کرونا امسال خوشبختانه شاهد استقبال خوب مردم از مساجد هستیم.

وی با بیان اینکه به مناسبت ایام مبارک ماه رمضان برنامه جز خوانی قرآن‌کریم در مساجد محوری و شاخص شهرستان ابهر به صورت روزانه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: اداره تبلیغات اسلامی نیز به نوبه خود نسبت به اعزام مفسر به این مراسم ها اقدام خواهد کرد که این مفسرین در حول و حوش بیانات مقام معظم رهبری و تفسیر قرآن سخنرانی خواهند کرد.

این مسئول از برگزاری محافل کرسی تلاوت در پنج مسجد ابهر خبر داد و افزود: این کرسی‌ها در مساجد شهرهای ابهر، هیدج، صائین‌قلعه و روستاهای اطراف با حضور قاریان ممتاز استانی برگزار خواهد شد.

رئیس تبلیغات اسلامی ابهر از برگزاری جشنواره قرآنی ویژه مبلغان و خانواده‌های آن‌ها و همچنین حوزویان و طلاب خواهر نیز خبر داد و متذکر شد: از دیگر برنامه‌های شاخص این ایام در ابهر می‌توان به برگزاری کلاس آموزش روخوانی و روان‌خوانی در ماه مبارک رمضان برای کارکنان ادارات، فضا سازی شهری با استفاده از مطالب تربیتی دینی با موضوع روزه‌داری، برگزاری مراسم ۳۰ شب مناجات و دعای ابوحمزه ثمالی در شب‌های ماه مبارک رمضان اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha