مسابقات والیبال جام رمضان در المصطفی آغاز شد
کد خبر: 4051479
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
با حضور طلابی از ملیت‌های مختلف جهان

مسابقات والیبال جام رمضان در المصطفی آغاز شد

مسابقات والیبال جام رمضان، یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور طلابی از ملیتّ‌های مختلف جهان به میزبانی مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی جامعةالمصطفی العالمیه افتتاح شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی، مدیرکل فرهنگی المصطفی

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی، مدیرکل فرهنگی معاونت تربیتی – فرهنگی المصطفی امروز یکم اردیبهشت در آیین افتتاح این دوره از مسابقات با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات اظهارکرد: برگزاری مسابقات ورزشی به منظور ارتقای سطح مهارت‌های فردی، هم‌افزایی فعالیت گروهی و تقویت روحیه ورزشکاری در میان کارکنان و طلاب از اهداف برگزاری این مسابقات است.

وی افزود: این مسابقات به همت اداره تربیت بدنی و سلامت جسمانی و اداره‌کل توسعه منابع انسانی و مجتمع‌های آموزشی جامعةالمصطفی برگزار شده ست و در این زمینه، اداره‌کل روابط عمومی مسئولیت هماهنگی امور را برعهده دارد.

مدیرکل فرهنگی جامعةالمصطفی، با بیان اینکه طلاب و همکاران با معرفی تیم‌هایی، در این مسابقات حضور دارند، از لزوم برگزاری رقابت‌هایی در فضایی برادرانه و صمیمی تاکید کرد و ادامه داد: ورزش‌های گروهی علاوه بر سلامت، به مقوله نشاط توجه دارد و در ادامه می‌تواند در یادگیری علوم و معارف دینی تأثیرات بسزایی داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی بیان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی در مراکز آموزشی تربیتی جامعةالمصطفی، در مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود که نمونه آن جام رمضان، جام وحدت، جام فجر و جام سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی است.

ورزش، دریچه‌ای برای معرفی و تبلیغ معارف ناب اسلامی

وی افزود: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های ورزشی المصطفی، برپایی المپیاد ورزشی است که با توجه شیوع کرونا متوقف شده است و امید است با مهار و ریشه‌کنی این ویروس منحوس، شرایط برگزاری المپیاد ورزشی فراهم شود، اگر چه تلاش شده است این روند در قالب مسابقات ورزشی انجام می‌پذیرد.

مسابقات والیبال جام رمضان در المصطفی آغاز شد

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی ادامه داد: در جامعةالمصطفی موضوع«تربیت مروجان ورزشی» یکی دیگر از برنامه‌های است که در دستور کار قرار گرفته و سابق بر این نیز دوره‌هایی با همین عنوان برگزار شده است. معتقدیم ورزش می‌تواند دریچه‌ای برای معرفی و تبلیغ معارف ناب اسلامی است.

وی تحکیم اخوت و برادری را از دیگر اهداف مدنظر جامعةالمصطفی در فعالیت‌های ورزشی برشمرد و گفت: در این میان، نباید از آمادگی بدنی غفلت کرد؛ کسانی که در مسیر سربازی امام زمان(عج) گام برمی‌دارند، لازم است به آمادگی بدنی توجه ویژه‌ای داشته باشند؛ لذا ما برای ایجاد سلامتی و سرسپردگی در مسیر رضایت حضرت صاحب‌الزمان(عج) ورزش می‌کنیم. تمرین جوانمردی از دیگر وجوه برگزاری این مسابقات است و انتظار داریم همان گونه که به سمت ورزش آمده‌اید، آن را ادامه دهید و دوستان خویش را به ورزش دعوت کنید.

مسابقات والیبال جام رمضان جامعةالمصطفی، یادوارده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با حضور سیزده تیم در دو گروه کارکنان و طلاب برگزار می‌شود و در پایان مسابقات، از تیم‌های برگزیده تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام
captcha