کمک بیش از ۲۴ میلیارد ریالی خیران سلامت به شبکه بهداشت و درمان درگز
کد خبر: 4052084
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

کمک بیش از ۲۴ میلیارد ریالی خیران سلامت به شبکه بهداشت و درمان درگز

سرپرست شبکه بهداشت و درمان درگز اظهار کرد: خیران سلامت شهرستان درگز، طی یک سال گذشته مبلغ ۲۴ میلیارد و ۵۴۴ میلیون ریال به حوزه بهداشت و درمان اهدا کرده‌اند.

خیران سلامت

به گزارش ایکنا از خراسان‌رضوی و به نقل از وبدا، رضا حق پرست، سرپرست شبکه بهداشت و درمان درگز گفت: خیران سلامت شهرستان درگز، طی یک سال گذشته مبلغ 24 میلیارد و 544 میلیون ریال به حوزه بهداشت و درمان اهدا نموده‌اند.

وی ادامه داد: از این مبلغ نیز سه میلیارد و ۱۳۶ میلیون ریال جهت تعمیرات و بخش عمرانی و بیش از یک میلیارد ریال جهت خرید تجهیزات اداری صرف شد.

حق‌پرست بیان کرد: با توجه به وقوع پیک‌های پنجم و ششم ویروس کرونا، بیش از پنج میلیارد ریال از این کمک‌ها به خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز در حوزه‌های بهداشت و درمان و ۶۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال نیز صرف کمک هزینه درمان به بیماران نیازمند شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان درگز اظهار کرد: خانواده‌های بسیاری در زمان همه گیری بیماری کووید-۱۹ به علت ابتلا به کرونا و عدم بضاعت مالی آسیب دیدند که این شبکه با تهیه بسته‌های معیشتی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۱۹۳ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال در جهت بهبودی به این افراد کمک نمود.

وی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره سید مرتضی احتشام‎‌فر، رئیس فقید مجمع خیران سلامت خراسان رضوی، نقش وی را در توسعه همکاری خیران سلامت بسیار اثرگذار دانست و گفت: تلاش‌ها و رهنمودهای احتشافر در جلب کمک‌های خیران سلامت در طول سال‌ها خدمتشان، موجب گسترش خدمات‌رسانی و توسعه زیر ساخت‌های بهداشت و درمان در نقاط مختلف استان شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان درگز گفت: مدافعان سلامت و کارکنان خدوم این شبکه علاوه بر ارائه خدمات ارزنده در عرصه‌های بهداشتی و درمانی، به طور چشمگیری در پویش نذر سلامت که در ایام عزاداری محرم برگزار شده مشارکت و با کمک‌های نقدی خود همیاری خوبی داشتند.

انتهای پیام
captcha