نمایشگاه قرآن ره‌توشه‌ای برای نزدیک شدن به جامعه تراز اسلامی است
کد خبر: 4052508
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳

نمایشگاه قرآن ره‌توشه‌ای برای نزدیک شدن به جامعه تراز اسلامی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: نمایشگاه قرآن می‌تواند ره‌توشه مردم برای تحکیم خانواده و نزدیک شدن به جامعه تراز اسلامی باشد.

آیین گشایش هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین رمضانعلی معتمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در آیین گشایش هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان که عصر امروز، پنجم اردیبهشت‌ماه در محل نمایشگاه‌ بین‌المللی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: بعد از سه سال وقفه در برگزاری نمایشگاه قرآن که یکی از خسارت‌های عظیم کرونا به جامعه قرآنی بود، امسال توانستیم با همت مضاعف و جمعی، شاهد یک رویداد مهم فرهنگی‌ و قرآنی در استان باشیم.

وی ادامه داد: نمایشگاه قرآن مانور فعالان قرآنی در استان است، از این نظر که فعالیت‌های قرآنی عمدتاً در بخش مردمی و به صورت خودجوش انجام می‌شود و لازم است تمام این فعالیت‌ها سالانه در یک جا متبلور شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: نمایشگاه قران فرصت مناسبی است تا مؤسسات و فعالان قرآنی فعالیت‌های سالانه و ارزشمند خود را در معرض دید عموم قرار دهند و مردم قرآن‌دوست و متدین نیز از تازه‌های قرآنی در همه عرصه‌ها بازدید کنند.

وی با تأکید بر اینکه نمایشگاه قرآن فرصت مناسبی برای توشه‌برداری یک ساله همه اقشار است، گفت: این نمایشگاه می‌تواند ره‌توشه مردم برای تحکیم خانواده و نزدیک شدن به جامعه تراز اسلامی باشد.

حجت‌الاسلام معتمدی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای برگزاری این نمایشگاه از بهمن‌ماه سال گذشته کلید خورد، بیان کرد: امیدواریم این میوه بسیار خوب به ثمر‌ رسیده و نمایشگاه بهترین تأثیر را بر فضای فرهنگی جامعه داشته باشد؛ از خدای متعال می‌خواهیم تا به همه ما توفیق حضور در عرصه فعالیت‌های قرآنی ثمربخش را ارزانی دارد.

انتهای پیام
captcha