مؤسسه هنرمندان پیشکسوت در پی ترویج هنر دینی است
کد خبر: 4053351
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱
مدیر روابط عمومی مؤسسه هنرمندان پیشکسوت:

مؤسسه هنرمندان پیشکسوت در پی ترویج هنر دینی است

پدرام نظری گفت: مؤسسه هنرمندان پیشکسوت از سال 91 شروع به کار کرده و برای اولین بار در نمایشگاه امسال حضور دارد. این مرکز در پی ترویج هنر دینی است.

پدرام نظری، مدیر روابط عمومی مؤسسه هنرمندان پیشکسوت در حاشیه برگزاری بیست‌و‌نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن، در گفت‌وگو ایکنا بیان کرد: مؤسسه هنرمندان پیشکسوت از سال 91 آغاز به کار کرده و هزار نفر هم در آن مشغول فعالیت هستند. تمام اعضای این مؤسسه بالای 60 سال و دارای درجه یک هنری هستند.

وی افزود: امسال اولین حضور این مؤسسه را در نمایشگاه قرآن شاهد هستیم. این کار نیز با هدف آشنایی بیشتر مردم با هنر دینی صورت می‌گیرد و 52 اثر از 24 هنرمند این مرکز ارائه شده است.

نظری تأکید کرد: در کنار نمایش آثار، اساتید برجسته‌ای نظیر استاد طوسی  و استاد رواسانی مشغول برگزاری کارگاه هستند تا جوانان علاقمند بتوانند به صورت زنده نحوه خلق کارهای هنری را ببینند و به این واسطه جذب هنر قرآنی شوند.

مدیر روابط عمومی مؤسسه هنرمندان قرآنی برای بهتر شدن بخش‌های هنری نمایشگاه بیان کرد: برای اینکه بخش‌های هنری بیشتر در معرض دید مردم قرار بگیرد پیشنهاد می‌کنم تبلیغات بیشتری در رابطه با این بخش انجام گیرد، زیرا بسیاری از مراجعه کنندگان از وجود چنین بخشی بی‌اطلاع هستند.

انتهای پیام
captcha