24 زندانی جرایم غیرعمد مالی در سلماس چشم‌انتظار یاری خیران
کد خبر: 4053667
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

24 زندانی جرایم غیرعمد مالی در سلماس چشم‌انتظار یاری خیران

مدیر کل زندان‌های آذربایجان‌غربی گفت: امسال 24 زندانی جرایم غیر عمد در زندان سلماس داریم که امیدوارم بتوانیم تا پایان ماه مبارک شاهد آزادی همه زندانیان جرایم غیر عمد نیازمند به یاری خیران این شهرستان باشیم.

مجتبی محمدی، مدیر کل زندان‌های آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، ناصر عباسی، دادستان عمومی و انقلاب سلماس 9 اردیبهشت در جشن گلریزان جهت آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد اظهار کرد: با توجه به وضعیت کرونا، در دو سال گذشته شاهد برگزاری جشن‌های گلریزان نبودیم و اکنون با تلاش گستره کادر درمان و جانفشانی‌های شهدای سلامت امروز شاهد ثبات وضعیت کرونایی و به تبع آن برگزاری جشن گلریزان شدیم.

وی افزود: امشب با همت گستره خیرین شاهد آزادی بخشی از زندانیان جرایم غیر عمد سلماس خواهیم بود و در طول دو سال گذشته که جشن گلریزان برگزار نشد،خیرین همچنان به یاری زندانیان جرایم غیر عمد و محکومین مالی خرد شتافته بودند.

عباسی بیان کرد: ما هیچ وقت دوست نداریم که زندان و زندانی داشته باشیم، اما این امر در جامعه وجود زندان اجتناب ناپذیر است اما خیرین سلماس در آزادسازی جرایم غیر عمد کارنامه درخشانی دارند و خیرین در عین گمنامی همواره زمینه آزادی آن‌ها را فراهم آورده‌اند.

وی ادامه داد: امسال به برکت ماه مبارک رمضان شاهد آزادی زندانیان بیشتری خواهیم بود و این اطمینان را به خیرین می‌دهم که مبالغ جمع شده به هیچ وجه صرف آزادی زندانیان جرایم عمدی نخواهد شد و صرفا در اختیار محکومان جرایم غیر عمدی قرار خواهد گرفت.

مجتبی محمدی، مدیر کل زندان‌های آذربایجان‌غربی در ادامه این مراسم گفت: امروز برای پاسداشت سنت‌های حسنه اسلامی در این شهرستان گرد هم آمدیم و خدا توفیق داده که در این مراسم معنوی شرکت کردیم تا زمینه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم کنیم.

وی عنوان کرد: مردم جای جای این استان،باعث و بانی سنت‌های حسنه هستند و امسال در همه شهرستان‌ها و بخش‌های این استان جشن گلریزان برگزار می‌شود و تعداد 14 زندانی با مبلغ 690 میلیون تومان، سال گذشته با همت خیرین و ستاد دیه استان در سلماس آزاد شدند.

محمدی بیان کرد: امسال 24 زندانی جرایم غیر عمد در زندان سلماس داریم که امیدوارم بتوانیم در پایان ماه مبارک شاهد آزادی همه زندانیان جرایم غیر عمد نیازمند باشیم و هر مبلغی که در این جشن جمع شود، به همان میزان و حتی بیشتر،صرف آزادی زندانیان مذکور در این شهر می‌شود.

انتهای پیام
captcha