عمل به قرآن از خادم قرآن بودن مهمتر است + صوت
کد خبر: 4053769
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
امیرعباس قلیچ‌لو در گفت‌و‌گو با ایکنا:

عمل به قرآن از خادم قرآن بودن مهمتر است + صوت

یک خادم قرآن و بازیگر سینما گفت: دریافت عنوان خادم قرآن افتخار بزرگی است ولی مهم این است فردی که به این مهم دست می‌یابد در ادامه راه حرفه‌ای خود تا چه حد در راستای آموزه‌های قرآن قدم برمی‌دارد.

امیر عباس قلیچ‌لو، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با ایکنا پیرامون عنوان خادم قرآنی که اخیراً کسب کرده، بیان کرد: این عنوان که به من اهدا شد لطف خداوند بود که به مدد دعاهای مادرم به دست آمد. این عنوان، رسالت مرا در ادامه کارم جدی‌تر می‌کند تا در آثاری حضور داشته باشم که در آنها اخلاق و رفتار قرآنی به صورت جدی مدنظر باشد.

وی افزود: بدون اغراق و شعار، بزرگترین آرزوی من این است به آنچه قرآن می‌گوید عمل کنم در این راستا تصمیم دارم فیلمنامه را به رشته تحریر درآورم که بر پایه آیه قرآن نوشته شده باشد. موضوع این سناریو تقبیح ربا است.

بازیگر «ملک سلیمان(ع)» ادامه داد: عنوان «خادم قرآن» افتخار بزرگی است که به افراد داده می‌شود ولی مهم این است فردی که به این مهم دست می‌یابد در ادامه راه حرفه‌ای خود تا چه حد در راستای آموزه‌های قرآن قدم برمی‌دارد. در این راستا تلاش خواهم کرد به واسطه کارهایم شرایطی را به وجود آورم تا مخاطب بیشتر به آموزه‌های قرآنی دقیق شود.

وی در پاسخ به سوال پایانی مبنی بر این‌که ارزیابی وی از فعالیت‌های قرآنی در عالم هنر چیست، بیان کرد: خوشبختانه به مدد انقلاب اسلامی کشورمان سال‌هاست با قرآن اخت شده است. در این رابطه کارهای بسیاری هم تولید شده است اما نکته مهم اینجاست تولیدات مربوطه اکثراً عمق لازم را ندارند درصورتی‌که هنرمند باید همانند فردی عمل کند که در آتش ایستاده و به آن اشاره می‌کند. این اتفاق اگر در کارهای قرآنی وجود داشته باشد آن اثر کاری قرآنی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha