برگزاری سومین هفته قرآن و عترت در جنوب کرمان
کد خبر: 4054558
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴

برگزاری سومین هفته قرآن و عترت در جنوب کرمان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری سومین هفته قرآن و عترت در جنوب کرمان خبرداد و گفت: هفته قرآن و عترت از ۲۴ اردیبهشت ماه سال جاری در جنوب کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری سومین هفته قرآن و عترت در جنوب کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل‌از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، بهرام مسلمی‌مهنی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری سومین هفته قرآن و عترت در جنوب کرمان خبرداد و گفت: هفته قرآن و عترت از ۲۴ اردیبهشت‌ماه سال جاری در جنوب کرمان برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ادامه داد: برنامه‌های هفته قرآن و عترت در قالب برگزاری جشنواره‌های هنرهای نمایشی، شعر و دلنوشته، نقاشی و خوشنویسی، آواها و نغمات و همچنین فیلم و گرافیک برنامه‌ریزی شده است و با توجه به ظرفیت‌های موجود، شهرستان‌های کهنوج، رودبار جنوب، منوجان، عنبرآباد و قلعه گنج میزبان یکی از این جشنواره‌ها است.

مسلمی‌مهنی تصریح کرد: جشنواره هنرهای نمایشی ۲۴ اردیبهشت در سینما شوباد کهنوج، شعر و دلنوشته ۲۵ اردیبهشت در مجتمع فرهنگی هنری امام رضا‌(ع) رودبار جنوب، نقاشی و خوشنویسی ۲۶ اردیبهشت در مجتمع فرهنگی هنری ولیعصر‌(عج) منوجان، آواها و نغمات ۲۷ اردیبهشت در مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم(ص) عنبرآباد و جشنواره فیلم و گرافیک نیز در ۲۸ اردیبهشت در خیابان بسیج شهر قلعه‌گنج برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: اختتامیه هفته قرآن و عترت جنوب کرمان ۲۹ اردیبهشت ماه در سالن شهید مداحی‌پور جیرفت برگزار خواهد شد.

مسلمی‌مهنی بیان کرد: آثار ارسالی به جشنواره باید با موضوعات کانون خانواده، سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی، حجاب و عفاف، امر به معروف و نهی از منکر، راستگویی، مثبت اندیشی، صلح و دوستی، مهربانی، ظلم‌ ستیزی، فرهنگ ایثار و گذشت، حقوق همسایه، قانونمداری، احسان به والدین، ازدواج، کار و تلاش، توکل، زکات، نماز، کسب حلال، مقاومت، پایداری، مسجد، ولایت، تقریب مذاهب، قناعت، خودباوری، اسراف، مهدویت، غدیر، مرگ، همدلی و همزبانی، تعاون و همکاری و سایر موضوعات مرتبط با حوزه قرآن و عترت باشد.

انتهای پیام
captcha