«رسم سده‌ها» راهی سینما حقیقت می‌شود
کد خبر: 4055434
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
میلاد محمدی به ایکنا خبر داد؛

«رسم سده‌ها» راهی سینما حقیقت می‌شود

مستند «رسم سده‌ها» که بخشی از تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را روایت می‌کند به زودی راهی جشنواره سینما حقیقت می‌شود.

میلاد محمدی، مستندساز در گفت‌وگو با ایکنا گفت: مستند «رسم سد‌ه‌‌ها» به زودی با اتمام صداگذاری و اصلاح رنگ به جشنواره سینما حقیقت داده خواهد شد تا اولین نمایش آن در این رویداد سینمایی صورت گیرد.

وی افزود: برای این کار مراحل تحقیقی و ساخت زیادی صرف شده است. فیلمبرداری این کار دو سال به طول انجامیده چرا که نیاز بود پیرامون موضوع مورد نظرمان با صاحبنظران گفت‌وگو داشته باشیم. این کار تغییر و تحولاتی که در 100 سال گذشته در تهران رخ داده را مدنظر قرار می‌دهد.

این کارگردان تاکید کرد: در«رسم سد‌ه‌ها» اتفاقات مهمی که در تاریخ این سرزمین ماندگار شده نیز مدنظر قرار می‌گیرد. برای مثال به انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره می‌کنم. عاطفه رصافی تهیه‌کنندگی این کار را بر عهده دارد. فرزانه ابراهیم‌زاده در تحقیقات این مستند مرا یاری رسانده است.

محمدی در انتها اعلام کرد: کار دیگری را برای شبکه مستند در دست تولید دارم که هم اکنون پیش تولید آن در حال انجام است. این مستند «سال‌های سرخ» نام دارد که پیرامون عملیات‌های تروریستی گروهگ منافقان در دهه 60 است. پژوهش‌های این کار تمام شده و در چند روز آینده فیلم کلید خواهد خورد.

انتهای پیام
captcha