ارزیابی عملکرد 333 نیرو و مدیر استانی توسط بازرسی نهاد ریاست جمهوری
کد خبر: 4055525
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳

ارزیابی عملکرد 333 نیرو و مدیر استانی توسط بازرسی نهاد ریاست جمهوری

بنابر اعلام رئیس ارتباطات مردمی نهاد رئیس جمهوری، در دولت سیزدهم ۲۰۰ نیرو و بیش از ۱۳۳ نفر از مدیران استانی در سفرهای استانی ارزیابی عملکرد شده‌‌اند.

به گزارش ایکنا، فارس نوشت: احمد صالحی، رئیس ارتباطات مردمی نهاد رئیس جمهوری در نشست هم‌اندیشی معاونین و نمایندگان تام الاختیار وزرا، اظهار داشت: ۱۶۱ روز پیش ، نشست اول برگزار شد و دغدغه های ما در آن نشست نامه های وصول کرده در سامانه ها و میز ارتباطات در مجموعه وزارت خانه ها و دستگاه ها بود، در این ۱۶۱ روز با کمک و با همراهی شما باعث شد که مرز های وزارتخانه ها و تمرکز زدایی از پایتخت به اقصی نقاط کشور بارقه ای از امید را در دل مردم ایجاد کند.

وی افزود: در سفر های استانی تکریم مردم در حال انجام است، مجموعه سفرهای ما و اداره کل ارتباطات و سفرهای مرکز ارتباطات با همت مدیران با برنامه ریزی دقیق و به صورت کارشناسی تمام امورات مردم را به صورت چهره به چهره در دستور دارد.

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: در اداره کل بازرسی ، نظارت دقیق از مدیران مایه خوشحالی است، در این مدت کوتاه بالغ بر ۲۰۰ نیرو ارزیابی شده اند و بیش از ۱۳۳ نفر از مدیران استانی ارزیابی عملکردشان انجام شده است و بسیاری از نیروهایی که صلاحیت مدیریتی نداشته اند پایش شدند و نیروهای توانمند مردمی جای آن ها را گرفته اند‌.

صالحی تصریح کرد: در آینده بحث پیگیری موضوعات را در دستور کار داریم، کلید واژه پیگیری بیاید مکمل تمام اقدامات در وزارتخانه ها و دستگاه ها باشد.طبق تاکید رئیس جمهور تمام موضوعات باید با پیگیری مستمر و به صورت ویژه و دقیق انجام شود، باید مدیران کارآمد و ناکارآمد و مدیران مردمی و غیر مردمی گزارش عملکردشان به دست ما برسد تا براساس آن گزارشات ، مدیران توانمند را جایگزین مدیرانی کنیم که نگاه غیر مردمی کنیم.

وی با بیان اینکه خروج از تصدی گری و جزئی نگری و نگاه کلان به موضوعات و ارتقا خدمت در حوزه های شهرستانی از برنامه مرکز ارتباطات مردمی است، بیان داشت: با نگاه تمرکز زدایی از مراکز استانی به همه مردم استانی خدمت عادلانه خواهیم داشت. نگاه ما این است که در مجموعه های شهرستان ها نیز با اختیارات بیشتری مشکلات لاینحل را به سرانجام برسانیم.

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در پایان گفت: پاسخگو کردن مجموعه ها را باید در صدر برنامه های خود داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha