برپایی نمایشگاه قرآن و عترت در جیرفت
کد خبر: 4056444
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷

برپایی نمایشگاه قرآن و عترت در جیرفت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: نمایشگاه قرآن و عترت از سری برنامه‌های سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان، ۲۶ اردیبهشت‌ماه در شهر جیرفت به مدت یک هفته برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه قرآن و عترت در جنوب کرمان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، بهرام مسلمی‌مهنی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بیان کرد: نمایشگاه قرآن و عترت از سری برنامه‌های سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان، ۲۶ اردیبهشت‌ماه در جیرفت برپا می‌شود و به مدت یک هفته در این شهر دایر است.

وی با بیان اینکه بخش‌های مختلفی برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است، افزود: غرفه‌های عفاف و حجاب، عرضه محصولات فرهنگی، هنرهای تجسمی، بازی‌ها و قصه‌های قرآنی، شهدای گمنام، سبک زندگی اسلامی، باغ آیه‌های قرآنی و مهدویت برخی از بخش‌های نمایشگاه قرآن و عترت جنوب کرمان هستند.

مسلمی‌مهنی با دعوت از فعالان قرآنی در برپایی این نمایشگاه، بیان کرد: هدف ما این بود که نقش اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در برپایی این نمایشگاه بسترساز و تسهیل‌گر باشد و به همین منظور از ظرفیت‌های مردمی مؤسسات قرآن و عترت امیرالمؤمنین(ع) و ام‌ابیها‌(س) استفاده می‌شود.

وی نمایشگاه قرآن و عترت جنوب کرمان را فرصت مغتنمی برای معرفی خلاقیت و ظرفیت‌های جدید مؤسسات قرآنی برشمرد و اضافه کرد: این نمایشگاه در راستای ارتقای فعالیت‌های قرآنی دایر می‌شود.

مسلمی‌مهنی قرآن کریم را کتاب انسان‌ساز دانست و تأکید کرد: امروز باید تلاش کنیم تا این کتاب آسمانی را از حالت رسمی در مراسم مختلف خارج کرده و وارد زندگی مردم کنیم، زیرا سبک زندگی قرآنی انسان را از آسیب‌ها و لغزش‌ها نجات می‌دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در پایان با دعوت از عموم مردم برای بازدید و شرکت در برنامه‌های نمایشگاه قرآن و عترت جنوب کرمان گفت: این نمایشگاه در بازه زمانی ۲۶ اردیبهشت تا اول خرداد در حسینیه شهدای شهر جیرفت دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۸ تا ۲۱ از بخش‌های مختلف نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام
captcha