مصلای پیامبر اعظم(ص) سلطانیه به خاطر نبود منابع مالی بلاتکلیف است
کد خبر: 4056465
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
پس از ۶ سال؛

مصلای پیامبر اعظم(ص) سلطانیه به خاطر نبود منابع مالی بلاتکلیف است

امام‌جمعه سلطانیه گفت: مصلای پیامبر اعظم(ص) سلطانیه، شش سال است به خاطر نبود منابع مالی بلاتکلیف است و از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان انتظار داریم که مساعدت داشته باشند.

مصلای نماز

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب، امام‌جمعه شهرستان سلطانیه صبح امروز، 22 اردیبهشت در جلسه شورای اداری شهرستان سلطانیه با اشاره به فرازی از نامه امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) به مالک اشتر مبنی بر ضرورت دقت در گزینش مسئولان، گفت: گزینش مسئولان باید بعد از آزمایش و تجربه باشد.

وی با بیان اینکه دقت در گزینش مسئولان ضرورت دارد، چراکه اگر معیارها لحاظ نشود زمینه خیانت و ستم به مردم فراهم می شود، افزود: انتخاب مسئولان از خانواده‌های صالح و سابقه در انقلابی‌گری از معیارهای حکومت علوی بوده است.

حسینی‌نسب با بیان اینکه مسئولان قطعا از وضعیت ادارات و منابع انسانی شهرستان اطلاع دارند، متذکر شد: تکمیل و استقرار ادارات خصوصا ادارات فرهنگی مثل سازمان تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و اوقاف و امور خیریه و بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان از ضروریات است.

وی در ادامه به وضعیت مصلای در حال احداث سلطانیه نیز اشاره کرد و یادآور شد: مصلای پیامبر اعظم(ص) سلطانیه، شش سال است به خاطر نبود منابع مالی بلاتکلیف است و از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان انتظار داریم که مساعدت داشته باشند.

این مسئول با یادآوری پیگیری‌های انجام شده برای این پروژه، گفت: پس از پیگیری‌ها و نامه‌های متعدد به دولتمردان، امید ما شخص رئیس‌جمهور بود که در سفر استانی نامه دادیم اما جواب داده نشده است.

انتهای پیام
captcha