همایش «افسران جنگ نرم» در پردیس برگزار شد
کد خبر: 4056716
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳

همایش «افسران جنگ نرم» در پردیس برگزار شد

اولین همایش افسران جنگ نرم همراه با تجلیل از فعالان فضای مجازی و کارگاه آموزشی تحلیل فضای مجازی با رویکرد جهاد تبیین در شهرستان پردیس برگزار شد.

همایش «افسران جنگ نرم» در پردیسبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، همایش «افسران جنگ نرم» به همت سپاه شهرستان پردیس، امروز، 23 اردیبهشت‌ماه با حضور فعالان فرهنگی در فضای مجازی، مسئولان سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، بسیج رسانه، فرماندار شهرستان پردیس، فرمانده سپاه و سایر مدیران ارشد این حوزه همراه با کارگاه آموزشی سواد رسانه با رویکرد جهاد تبیین برپا شد.

مجید امیرعبدالهیان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در حاشیه این مراسم ضمن اعلام برپایی همایش افسران جنگ نرم در سایر شهرستان‌های استان تهران‌ با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص اهمیت فضای مجازی، اظهار کرد: فضای مجازی از دهه‌های اخیر مورد هجمه دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب قرار گرفته که این نکته پرداختن اساسی به جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری را مضاعف کرده است.

وی با اشاره به استقبال خوب فعالان این حوزه و حضور ۲۰۰ نفر در کارگاه آموزشی، گفت: شهرستان پردیس به‌عنوان اولین شهرستان برگزارکننده این همایش است که طی سال در سایر شهرستان‎های استان تهران نیز برگزار خواهد شد.

امیرعبدالهیان بیان کرد: دشمنان ما از طریق فضای مجازی کانون خانواده‌ها، نظام و انقلاب اسلامی را مورد هدف قرار داده‌اند که با تأکید مقام معظم رهبری، جهاد تبیین در رسانه و فضای مجازی در دستور کار سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران قرار گرفته است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با بیان اهمیت شناخت شبکه‌های اجتماعی و ترفندهای تبلیغاتی دشمن در این شبکه‌ها از برنامه‌ریزی و پیش‌بینی برنامه‌های متنوع در تمام سطوح و متناسب با هجمه‌های دشمن خبر داد و گفت: یکی از اهداف ما در جهاد تبیین، تشریح انقلاب اسلامی و اهداف آن برای جوانان و نوجوانان است. باید با ایجاد شناخت در خانواده‌ها و جوانان و نوجوانان،  توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

نسا نژادزارع

انتهای پیام
captcha