شناسنامه و بانک اطلاعات سلامت تهیه و تکمیل شود
کد خبر: 4056891
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
رئیس‌جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا:

شناسنامه و بانک اطلاعات سلامت تهیه و تکمیل شود

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، بر تداوم آموزش‌های عمومی و همچنین تقویت پیشگیری و نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تأکید و با توجه به کاهش شدت شیوع کرونا به مسئولان وزارت بهداشت توصیه کرد از این فرصت برای تهیه شناسنامه و تکمیل بانک اطلاعات سلامت آحاد جامعه استفاده کنند.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی شنبه 24 اردیبهشت، در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به کاهش چشمگیر آمار قربانیان و مبتلایان کرونا، از زحمات و تلاش‌های کادر درمان کشور برای صیانت از جان مردم و همچنین مشارکت و همکاری دستگاه‌های مختلف با وزارت بهداشت برای تأمین نیازهای کادر درمان قدردانی کرد.

رئیس‌جمهور در عین حال بر تداوم آموزش‌های عمومی و همچنین تقویت پیشگیری و نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تأکید و با توجه به کاهش شدت شیوع کرونا به مسئولان وزارت بهداشت توصیه کرد از این فرصت برای تهیه شناسنامه و تکمیل بانک اطلاعات سلامت آحاد جامعه استفاده کنند.

حجت‌الاسلام رئیسی همچنین گفت: همه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور و مجموعه هلال احمر باید با تجهیز امکانات و تامین داروها، همواره آمادگی خود را در برابر سویه‌های جدید و احتمالی بیماری کرونا حفظ کنند.

انتهای پیام
captcha