انتخاب هیئت «ثارالله زنجان» و «مهدی رسولی» به عنوان هیأت برتر و ستایشگر برتر
کد خبر: 4057288
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲
در آئین اختتامیه «مهرواره ملی هوای نو» محقق شد

انتخاب هیئت «ثارالله زنجان» و «مهدی رسولی» به عنوان هیأت برتر و ستایشگر برتر

در آئین اختتامیه نخستین مهرواره برگزیدگان سال هیأت و تشکل‌های دینی، هیئت ثارالله زنجان و حاج مهدی رسولی به عنوان هیأت برتر و ستایشگر برتر معرفی شدند.

مهرواره ملی هوای نو

به گزارش ایکنا از زنجان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، آئین اختتامیه «مهرواره ملی هوای نو» نخستین مهرواره برگزیدگان سال هیأت و تشکل‌های دینی، با انتخاب هیئات ثارالله زنجان (رهروان امام و شهدا) به عنوان هیئت برتر و حاج مهدی رسولی به عنوان ستایشگر برگزیده با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از مداحان و مدیران هیئات مذهبی کشور در تالار وحدت برگزار شد.

در این مراسم مهرواره هوای نو هیئت ثارالله زنجان در رشته‌های «هیئت و خدمات اجتماعی» و «رسانه و هیئت» و حاج مهدی رسولی در بخش «ستایشگران» به عنوان برگزیدگان برتر انتخاب شدند.

گفتنی است اولین دوره مهرواره هوای نو در سه بخش ستایشگری، کتاب عاشورا و هیأت‌ها و تشکل‌های دینی برگزار شده که در هر بخشی، هیأت‌ها و تشکل‌های دینی که فعال‌تر بودند و خدمات بهتری ارائه کنند، در نظام مشخص و مدونی که توسط شورای برنامه‌ریزی هر بخش و هیأت داوران تعیین می‌شود، انتخاب و به عموم مردم ارائه شد.

لازم به ذکر است از استان زنجان هیئات حسینیه اعظم، ثارالله زنجان، فاطمیون زنجان و مکتب الزهرا (س) به عنوان برگزیدگان «مهرواره ملی هوای نو» حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha