روابط عمومی قلب تپنده هر سازمان است
کد خبر: 4057472
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

روابط عمومی قلب تپنده هر سازمان است

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: روابط عمومی قلب تپنده هر سازمان است و اگر در اطلاع‌رسانی ضعیف و با تاخیر عمل کند این امر منجر به بهره‌برداری خلاف واقع شبکه‌های معاند از اخبار خواهد شد.

حجت‌الاسلام صادقی‌نیارکی

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام و المسلمین اسمعیل صادقی‌نیارکی، رئیس‌کل دادگستری استان زنجان ضمن تبریک هفته ارتباطات و فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز روابط عمومی و ارتباطات و تشکر از زحمات و تلاش‌های فعالان این حوزه، اظهار کرد: اهمیت کار روابط عمومی بسیار بالاست. اگر روابط عمومی در اطلاع‌رسانی اخبار با رعایت اقتضاء سازمانی خوب، دقیق و با سرعت عمل کند، نتیجه بسیار خوبی به همراه خواهد داشت و اما اگر در اطلاع‌رسانی ضعیف و با تاخیر عمل کند این امر منجر به بهره‌برداری خلاف واقع شبکه‌های معاند از اخبار خواهد شد.

وی افزود: روابط عمومی‌ها به عنوان حلقه ارتباط سازمان‌ها با افکار عمومی و همکاران خود و قلب تپنده یک سازمان است و دستاوردها، برنامه‌ها و خدمات صورت گرفته از جانب سازمان را به افکار عمومی و از طرفی دیگر، خواسته‌ها، نیازمندی‌ها و مطالبات افکار عمومی و همکاران را به مدیران سازمان و ارائه دهندگان خدمات منعکس می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان ادامه داد: اگر روابط عمومی در انعکاس اخبار فعال باشد و جامعه از فعالیت سازمان آگاه شود، این آگاهی امیدآفرین است و سطح امیدواری جامعه را افزایش خواهد داد.

رئیس شورای قضایی استان زنجان تصریح کرد: نقش روابط عمومی در اطلاع‌رسانی و استفاده از ظرفیت رسانه‌های جمعی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

انتهای پیام
captcha