راه‌یابی ۳ گروه تواشیح جنوب کرمان به مرحله نهایی جشنواره آواها و نغمات
کد خبر: 4057689
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

راه‌یابی ۳ گروه تواشیح جنوب کرمان به مرحله نهایی جشنواره آواها و نغمات

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: جشنواره آواها و نغمات قرآنی با حضور ۶ گروه سرود و تواشیح قرآنی در شهرستان عنبرآباد برگزار شد و پس از داوری ۳ گروه به مرحله نهایی جشنواره راه یافتند.

بهرام مسلمی‌مهنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، بهرام مسلمی‌مهنی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، امروز، ۲۷ اردیبهشت‌ماه در آیین جشنواره آواها و نغمات عنبرآباد، با بیان اینکه جشنواره آواها و نغمات قرآنی از سری برنامه‌های سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان است که در عنبرآباد برگزار شد، گفت: همگرایی و هم افزایی بسیار خوبی در حوزه فرهنگ در شهرستان عنبرآباد وجود دارد.

وی با بیان اینکه از ابتدای شروع سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان تلاش کردیم تا هر یک از هفت شهرستان میزبان یک جشنواره باشد، افزود: با توجه به اینکه ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی منطقه یک راهبرد عدالت محور دنبال می‌کنیم امروز عنبرآباد میزبان این جشنواره است.

مسلمی‌مهنی تصریح کرد: نگاه دولت سیزدهم تکیه بر فرهنگ عمومی است بنابراین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان را از حالت تصدی‌گری خارج کردیم و اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی به موسسات واگذار شده و این اداره کل فقط ناظر اجرای این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به حمایت از موسسات فرهنگی، عنوان کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در نظر دارد با حمایت از این موسسات زیر ساخت فرهنگی آنها تقویت شود.

مسلمی‌مهنی بیان کرد: این جشنواره با حضور ۶ گروه سرود و تواشیح قرآنی در این شهرستان برگزار شد و پس از داوری ۳ گروه به مرحله نهایی جشنواره راه می‌یابند.

انتهای پیام
captcha