پیام تسلیت فرماندار زنجان به مناسبت ارتحال آیت‌الله فاطمی‌نیا
کد خبر: 4057724
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹

پیام تسلیت فرماندار زنجان به مناسبت ارتحال آیت‌الله فاطمی‌نیا

فرماندار زنجان با ارسال پیامی ارتحال عالم وارسته، آیت‌الله فاطمی‌نیا از وعاظ قدیمی و اساتید برجسته دین و اخلاق را تسلیت گفت.

آیت‌الله فاطمی‌نیا

به گزارش ایکنا از زنجان، پرویز خالقی، فرماندار زنجان، فرماندار زنجان با ارسال پیامی رحلت عالم وارسته، آیت‌الله فاطمی‌نیا را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«خبر ارتحال ملکوتی عالم ربانی و معلم اخلاق، حضرت آیت‌اله سیدعبدالله فاطمی‌نیا(ره)، قلوب ارادتمندان و دوستداران ایشان را غرق اندوه کرد.

عمر با برکت آیت‌الله فاطمی‌نیا، سرشار از معنویت، خدمت به دین و اخلاق بود. رحلت این عالم وارسته، ضایعه‌ ناگواری برای حوزه‌های علمیه، روحانیت معزز و عموم شاگردان و جوانانی است که از مجالس معنوی و پرفیض ایشان بهره می‌بردند.

عمر با برکت این عالم عامل، سرشار از معنویت، خدمت به دین و اخلاق بود و آثار معنوی ایشان در تبلیغ و ترویج آموزه‌های متعالی اسلام و معارف ناب تشیع، سرمایه گران‌قدری برای جامعه اسلامی ما خواهد بود.

اینجانب با ابراز تسلیت صمیمانه خود به مردم مومن و متدین شهرستان ، بیت شریف و بازماندگان آن فقید سعید، از پیشگاه خداوند متعال می‌خواهم روح مطهر این عالم وارسته را در جوار رحمت واسعه خویش با ائمه معصومین(ع) محشور فرماید».

انتهای پیام
captcha