قالب فعالیت‌های قرآنی فدراسیون تکواندو تغییر می‌کند
کد خبر: 4057725
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
هادی ساعی:

قالب فعالیت‌های قرآنی فدراسیون تکواندو تغییر می‌کند

رئیس فدراسیون تکواندو با تأکید بر اجرای طرح‌های قرآنی در فدراسیون تکواندو، گفت: این فعالیت‌ها ادامه خواهد داشت اما شکل آن تغییر خواهد کرد.

هادی ساعی

به گزارش ایکنا از زنجان، هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو، ظهر امروز، 27 اردیبهشت در حاشیه مراسم انتخابات مجمع سالانه تکواندو زنجان در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه امتیازات مسابقات قرآنی تکواندو از سایر مسابقات قهرمانی تفکیک خواهد شد، اظهار کرد: با تفکیک این حوزه جوایز نفیس‌تری برای این بخش در نظر گرفته می‌شود.

وی به موضوع مهاجرت نخبه‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: مسائل مختلفی در این اتفاقات دخیل هستند و بخش بزرگی از آن به مدیریت ضعیف باز می‌گردد.

این مسئول ادامه داد: در همه رشته‌ها و موضوعات مختلف مهاجرت صورت می‌گیرد اما در رشته‌های ورزشی شاخص‌تر است و بیشتر دیده می‌شود که با اصلاح مدیریت تا حدود زیادی می‌توان از ادامه این موضوع جلوگیری کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های متراکم فدراسیون، اظهار کرد: طی ۲ سال گذشته به دلیل شرایط بیماری کرونا بیشتر مسابقات و برنامه‌های فدراسیون تکواندو به تعویق افتاد ولی از اواخر سال گذشته امور دوباره از سر گرفته شد.

رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به برنامه‌های انجام شده و پیش روی فدراسیون تکواندو، تصریح‌ کرد: تیم‌های اعزامی طی ۲ هفته آینده نزدیک به ۲۳۰ نفر از ورزشکاران به اردوی تیم تکواندو دعوت خواهند شد که امیدواریم بتوانیم با کمک وزارت ورزش و همچنین کمیته ملی المپیک و حامیان مالی بتوانیم هزینه‌های این اردو را تأمین کنیم.

ساعی با بیان اینکه کلاس داوری بین‌المللی هان مادانگ در هفتم فروردین‌ماه برای اولین بار خارج از کره جنوبی و به میزبانی ایران برگزار شد، افزود: فدراسیون تکواندو توانست نمایندگی کوکی‌وان را برای برگزاری کلاس‌های آموزشی اخذ کند و درحال حاضر در تلاشیم همین نمایندگی را برای آزمون‌های کمربند کسب کنیم که این نمایندگی اتفاق بسیار مهمی است.

انتهای پیام
captcha