قطعا روابط عمومی ها فرماندهان خط مقدم عرصه جهاد تبیین و روشنگری هستند
کد خبر: 4057786
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲

قطعا روابط عمومی ها فرماندهان خط مقدم عرصه جهاد تبیین و روشنگری هستند

خواست خدایی با بیان اینکه آنان نقشی ارزشمند در ایجاد بستری مناسب برای روشنگری افکار عمومی و توسعه فرهنگی در جامعه دارند افزود: این فرماندهان جهاد عرصه تبیین و روشنگری و توسعه فرهنگی، دانش، مهارت، هنر و تجربه را باهم تلفیق کرده تا با خلاقیت توام با انگیزه، تعامل و اخلاق، بسترساز تعالی ایجاد گفتمان انقلاب اسلامی باشند. قطعا روابط عمومی ها فرماندهان خط مقدم جهاد عرصه تبیین و روشنگری هستند. 

به گزارش ایکنا از فارس، افسانه خواست خدایی عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر شیراز ضمن تبریک ٢٧اردیبهشت ماه روز روابط عمومی گفت: در دریای مواج چالشهای روزگار،روابط عمومی ها پیام رسانان راستین صدای مشکلات مردم به مسولین، هستند. 


وی با بیان اینکه آنان نقشی ارزشمند در ایجاد بستری مناسب برای روشنگری افکار عمومی و توسعه فرهنگی در جامعه دارند افزود: این فرماندهان جهاد عرصه تبیین و روشنگری و توسعه فرهنگی، دانش، مهارت، هنر و تجربه را باهم تلفیق کرده تا با خلاقیت توام با انگیزه، تعامل و اخلاق، بسترساز تعالی ایجاد گفتمان انقلاب اسلامی باشند. قطعا روابط عمومی ها فرماندهان خط مقدم جهاد عرصه تبیین و روشنگری هستند. 


  نائب ریس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز در ادامه با بیان اینکه تلاش روابط عمومی ها، روشنایی بخش عملکردهایی از خادمین مردم در ادارات و سازمانها است افزود: حساسیت کار روابط عمومی بقدری بالاست که اگر لحظه ای درنگ کنند سایه بی توجهی گاه آنها را ساکن دره فراموشی می کند.
خواست خدایی تصریح کرد: به راستی که می توان توزیع عادلانه اطلاعات و روشنگری افکار عمومی را حاصل پشتکار این رابطان اصلی شهروندان و مدیران دانست. 


 عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد:
امیدوارم قدمها و قلم های اهالی روابط عمومی برای احقاق حق استوار، کلامشان گیرا، و کوه های مشکلات دربرابرتان همچون موم  گردد. 
خواست خدایی در پایان گفت: امیدوارم سازمان امور استخدامی کشور با لحاظ سختی شرایط کارکنان روابط عمومی،  زمینه افزودن سختی کار را در حکم کارگزینی برای روابط عمومی ها درنظر گرفته تا بارقه امیدی برای کارکنان روابط عمومی باشد.

انتهای پیام
captcha