پرستاران در اوج کرونا سبب آرامش روانی جامعه شدند
کد خبر: 4058172
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

پرستاران در اوج کرونا سبب آرامش روانی جامعه شدند

فرماندار زنجان گفت: فرشتگان سفیدپوش منادیان سلامت بودند که در صف اول مبارزه، با از جان گذشتگی خود از هرآنچه که در توانشان بود مضایقه نکردند و سبب آرامش روانی جامعه و خانواده‌ها شد.

پرستار

به گزارش ایکنا از زنجان، پرویز خالقی فرماندار زنجان، ظهر امروز در یکصدمین جلسه ستاد کرونا ویروس شهرستان زنجان با اشاره به روند کاهشی مبتلایان در یک سال اخیر بزرگترین نقش آفرینان برای مهار و کنترل اپیدمی کرونا را مردم دانست و افزود: مردم با رعایت نکات بهداشتی و تزریق واکسن کرونا، می‌توانند در مدت زمان کوتاهی به قطع زنجیره انتقال کمک کنند. تلقیح واکسن بهترین راهکار مصون بودن در مقابل ویروس کروناست و نقش موثری در پیشگیری از شیوع این بیماری ایفا می‌کند.

وی در این جلسه، اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم علی‌الخصوص والدین دانش‌آموزان را ضروری عنوان کرد و افزود: با توجه به تغییر فصول و شرایط آب و هوایی خاص هر فصل و بعضی اظهار نظرهای غیرمنطقی از طرف برخی افراد در مورد واکسن کرونا فرهنگ‌سازی و استفاده بیشتر از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ملی در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه آنچه در ستاد کرونا در قالب پروتکل و دستورالعمل مصوب می‌شود، از لحظه طرح در جلسه لازم‌الاجراست و همه باید این ضوابط را رعایت کنند، اضافه کرد: از همه مردم شهرستان نیز انتظار داریم برای مبارزه با ویروس کرونا همه تلاش خود را به کار گرفته و در راه از هرگونه عادی انگاری به شدت پرهیز کنند.

فرماندار شهرستان زنجان همچنین در خصوص لزوم آگاه‌سازی جامعه نیز گفت: مقابله با بیماری کرونا و آگاه‌سازی مردم برای چگونگی مبارزه و مقابله با این ویروس، اولویت اصلی ماست که رسانه‌ها در این خصوص اقدامات خوبی داشته‌اند.

انتهای پیام
captcha