حفظ اندیشه‌های امام خمینی(ره) از مسائل مهم جهاد تبیین است
کد خبر: 4058302
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

حفظ اندیشه‌های امام خمینی(ره) از مسائل مهم جهاد تبیین است

رئیس شورای هماهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان گفت: مسئله حفظ اندیشه‌های امام خمینی(ره) و معرفی شخصیت و مکتب امام راحل خصوصا برای نسل جوان از مسائل مهم جهاد تبیین به‌شمار می‌رود.

امام خمینی (ره)

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان، حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، 29 اردیبهشت در جلسه ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، اظهار کرد: طی دو سال گذشته اغلب برنامه‌های این ایام به‌صورت مجازی و محدود برگزار شده بود ولی با توجه به روند کاهشی آمار شیوع کرونا و انجام واکسیناسیون سراسری، مراسم روز ۱۴ و ۱۵ خرداد امسال باید پر شور و با حضور فعال مردم برگزار شود.

وی افزود: با بیان اینکه ۱۴ خردادماه بهانه‌ای است تا بیش از پیش شخصیت امام خمینی(ره) را بشناسیم، تصریح کرد: یکی از اهداف دشمن، تحریف جایگاه امام راحل است. مسئله حفظ اندیشه‌های امام(ره) و معرفی شخصیت و مکتب امام راحل خصوصا برای نسل جوان از مسائل مهم جهاد تبیین به‌شمار می‌رود.

این مسئول ادامه داد: دستگاه‌ها و ارگان‌ها باید برنامه‌هایی که در راستای این ایام دارند و وظایفی که به آن‌ها محول شده است را به نحو مطلوب اجرا کنند. همچنین تبلیغات و اطلاع‌رسانی مراسم‌ باید به‌خوبی انجام شود تا شاهد حضور فعال و پررنگ مردم باشیم‌.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اهداف برگزاری مراسم‌ روز ۱۴ و ۱۵ خرداد، یادآور شد: این ایام بهانه‌ای است که بیشتر به اندیشه‌ها و شخصیت امام راحل بپردازیم. تجدید میثاق و بزرگداشت امام خمینی(ره) و زنده نگه داشتن یاد، راه و اندیشه امام (ره) از اهداف مهم این مراسم تلقی می‌شود.

انتهای پیام
captcha