کارگاه آموزشی سواد رسانه و فضای مجازی در بومهن برگزار شد
کد خبر: 4058382
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸

کارگاه آموزشی سواد رسانه و فضای مجازی در بومهن برگزار شد

دومین کارگاه آموزشی سواد رسانه و فضای مجازی ویژه مدیران روابط عمومی و رسانه از سوی قرارگاه رسانه‌ای شهرستان پردیس، روز گذشته، 29 فروردین در شهر بومهن برگزار شد.

تجلیل از مدیران برتر روابط عمومی در بومهنبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، با عنایت به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درباره اهمیت جهاد تبیین و نقش مؤثر اصحاب رسانه در این فریضه  مهم، دومین کارگاه آموزشی سواد رسانه و فضای مجازی ویژه اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی به همراه آئین تجلیل از اعضای برتر این حوزه، 29 اردیبهشت‌ماه در شهرستان پردیس برگزار شد.

در ابتدای این کارگاه آموزشی رضا کریمی صالح، مشاور رسانه‌ای فرماندار شهرستان پردیس طی سخنانی ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به بیان نکاتی برای ارتباط مؤثرتر مدیران این حوزه پرداخت.

وی با بیان اینکه جلسات هم‌اندیشی و کارگاه آموزشی رسانه از گذشته مورد نیاز شهرستان بوده که با نظر فرماندار پردیس نشست‌های هم‌افزایی حوزه ارتباطات آغاز و ادامه دارد، گفت: نشست آموزشی امروز در خصوص نحوه خبرنویسی و به‌کارگیری سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مورد نیاز خبرنگاران است که جلسات بعدی در خصوص عکاسی موبایلی و با حضور اساتید برجسته برگزار خواهد شد تا فضای رسانه‌ای شهرستان را به سمت حرفه‌ای شدن پیش ببریم.

مشاور رسانه‌ای فرماندار پردیس بیان کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، جهاد تببین یک فریضه فوری و عینی است؛ فوری بودن آن یعنی باید بدون فوت وقت انجام شود و عینی بودن آن به این معناست که بر آحاد مردم واجب است که با راه‌اندازی یک تشکل برخواسته از متن جامعه و به‌صورت کاملا مردمی به نام قرارگاه رسانه‌ای جهاد تبیین تلاش در اجرای این فرمان مهم رهبری خواهیم داشت که جلسه‌های متعددی در همین زمینه تشکیل و کارگروه‌های این قرارگاه مشخص شده است.

در این کارگاه آموزشی که با تدریس سینا تفنگچی، کارشناس علوم ارتباطات همراه بود از مدیران برتر در حوزه روابط عمومی و همچنین خبرنگاران فعال تجلیل شد.

نسا نژادزارع

انتهای پیام
captcha