حماسه سوم خرداد نتیجه هوشیاری رزمندگان بود
کد خبر: 4058504
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸

حماسه سوم خرداد نتیجه هوشیاری رزمندگان بود

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: حماسه سوم خرداد نتیجه هوشیاری رزمندگان بود و زنجانی‌ها در این عملیات بسیار موثر واقع شده و در خط ‌کنی خوش درخشیدند.

حماسه سوم خرداد

به گزارش ایکنا از زنجان، حسین میرزایی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رهبری یکی از رسالت‌های معلمان را تربیت نسل با هویت ملی بیان کرده که از جمله نمادهای آن امام (ره)، دفاع مقدس و دانشمندان شهید هستند و ما بر خود وظیفه می دانیم که نسل جدید را بر اساس همین نماد ها تربیت کنیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با معلمان، گفت: رهبری یکی از رسالت‌های معلمان را تربیت نسل با هویت ملی بیان کرده که از جمله نمادهای آن امام(ره)، دفاع مقدس و دانشمندان شهید هستند و ما بر خود وظیفه می دانیم که نسل جدید را براساس همین نمادها تربیت کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: بنا به فرمایشات رهبری مکتب امام دارای ابعادی است، «بعد معنوی، عقلانی و بعد عدالت» که بایستی این ابعاد در جامعه تبیین شود. امام (ره) اهل خرد، تفکر و محاسبات بود و معنویت امام نیز اسلامی قرآنی و به دور از تفریط و افراط بوده و در بعد عدالت نیز شاخص بودند.

میرزایی در ادامه با اشاره به برگزاری نشست هم‌اندیشی اخیر معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت با ستاد اجرایی پایگاه تابستانی، افزود: دبیرخانه فعالیت‌های تابستانی به استان زنجان واگذار شده است و تابستان مهمی را پیش‌رو داریم که ضرورت دارد برنامه‌های ویژه‌ای را پیش‌بینی و به بهترین نحو اجرا کنیم.

انتهای پیام
captcha