نیروی جوان نعمت بزرگی برای هر جامعه است
کد خبر: 4058855
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

نیروی جوان نعمت بزرگی برای هر جامعه است

استاندار زنجان اظهار کرد: بزرگ‌ترین نعمتی که خداوند به یک جامعه می‌دهد نعمت جوانی است و هیچ‌ چیز قابل مقایسه با این دوران نیست و این انرژی باید در جامعه حضور داشته ‌باشد.

استاندار زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان، محسن افشارچی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در زنجان، اظهار کرد: در دوران جوانی می‌شود بسیاری از موارد را ساخت و نباید این پتانسیل را از دست دهیم؛ بلکه باید همراه آن‌ها باشیم و حرکت ایجاد کنیم. جوانان محافظه کار نیستند و این نکته مهمی است که تلاش خواهیم ‌کرد تا در مدت مسئولیت خود از جوانان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه وظیفه ما این است که امکان کار و تلاش و پیشرفت را فراهم کنیم، تصریح کرد: ممکن است به دلیل پیج و خم‌های اقتصادی آینده جلوی چشم جوانان روشن نباشد که با انرژی که صرف می‌شود این پیچ را نیز رد خواهیم‌ کرد. کار ما تسهیل‌گری است. اشتغال را اصالتا به عنوان یک مسئله نمی‌دانیم و به تولید فکر می‌کنیم و برای رسیدن به این هدف برنامه‌رریزی شده است.

افشارچی با بیان اینکه آمده‌ایم تلاش کنیم تا دردی از مردم دوا کنیم، خاطرنشان کرد: دانشگاهای مختلفی در استان داریم که خروجی‌های متنوعی دارند و باید این خروجی‌ها را بیاوریم تا مبدا کار باشند. ما نمی‌توانیم تا آن لحظه‌ای ک به هدف نرسیده‌ایم، کار را رها کنیم وگرنه بسیاری از موارد در چارچوب بروکراتیک دولتی و غیردولتی گم می‌شود، ما متولیان اگر می‌خواهیم میدان کار و تلاش را ایجاد کنیم باید تا آخر کار و محقق شدن هدف مطمئن شویم و بانک‌های دولتی هم باید در این راه همراه باشند.

انتهای پیام
captcha