پیام‌ امام‌جمعه هيرمند به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر
کد خبر: 4059266
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲

پیام‌ امام‌جمعه هيرمند به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

حجت‌الاسلام والمسلمین راشکی، امام‌جمعه شهرستان هيرمند با صدور بیانیه‌ای فرارسیدن سالروز آزادسازی و فتح خرمشهر را تبریک گفت.

آزادسازی خرمشهربه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین راشکی، امام‌جمعه شهرستان هيرمند با صدور بیانیه‌ای فرارسیدن سالروز آزادسازی و فتح خرمشهر و حماسه سوم خرداد، روز ملی مقاومت، ایثار و شهادت، را به ملت شریف و شهیدپرور ایران و مردمان انقلابی و مرزداران غیور و بی‌ادعای مقیم شهرستان مرزی هیرمند تبریک گفت. در متن این بیانیه آمده است:

«بسم‌الله ‌الرحمن‌ الرحیم

اِن تَنصُرُالله یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم

در روز سوم خرداد تجلی قدرت بی‌انتهای الهی در عملیات بیت‌المقدس ظهور کرد و ملت رشيد ایران در گذر از یک پیچ مهم و تاریخی دیگر خرمشهر قهرمان، را پس از ۵۷۸ روز اشغال، به قیمت خون سرخ هزاران آلاله سرخ و شقایق پرپر شده به طرزی معجزه‌آسا، از اشغال نظامیان حزب بعث عراق آزاد کرد.

آزادسازی خرمشهر نشان داد، امکان آزادی همه ملت‌های تحت اشغال استکبار جهانی از زیر سلطه و ستم اجانب، وجود دارد، اما نیازمند عزم و اراده‌ای قوی و همتی پولادین است. آن‌چنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «خرمشهر‌ها در پیش داریم؛ البته نه در میدان جنگ، بلکه در میدانی که ویرانی‌های جنگ را ندارد، اما از جنگ نظامی سخت‌تر است. این حرکت برای همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها الزامی بوده و جدیت و توجه همه مسئولین و دلسوزان و دانشمندان عزیز را می‌طلبد.»

در گام دوم انقلاب، از عموم فرهیختگان جوان و متعهد، و اصحاب رسانه، و اهل‌ فضل و اندیشه، انتظار می‌رود، در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، باصلابت و همتی مضاعف، وارد میدان عمل شوند، و در لبیک به فرمان شیوای جهاد تبیین، که از فرامین حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است، با لبیکی جانانه، به نبرد با نیرنگ بازان، و دروغ‌پردازان و چپاولگران بروند.

ضمن گرامیداشت سوم خرداد «روز آزادسازی خرمشهر»، که الگوی مجسم ترسیم خط پررنگ پیروزی حق بر باطل، و اوج خداباوری و خداترسی و اخلاص امام شهیدان خمینی کبیر(ره) است، که فرمود: «خرمشهر را خدا آزاد کرد» و این بیان شیوای آن پیر جماران برای همیشه در تاریخ انقلاب جاری خواهد بود. بی‌تردید این حماسه بزرگ، به‌عنوان نمادی از وحدت و همبستگی ملی و حضور شجاعانه مردم در عرصه‌های دفاع از تمامیت ارضی کشور، فرصت مغتنمی است، برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران، ملتی که با انقلاب خونین خود راه جدیدی را فراروی بشریت گشود.

یک‌ بار دیگر با تأسی به آرمان شهید «حسن صیادخدائی» و آرمان‌های والای تمامی شهدا و امام شهیدان، و تلمذ در مکتب سردار سلیمانی، تجدید بیعت نموده و آمادگی خود را برای سربازی در رکاب حضرت ولی‌عصر ارواحنافداه(عج)، در عرصه‌های مختلف، مقاوم‌تر از هر زمان دیگر به رخ دشمنان کینه‌توز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهیم کشید.

راشکی، امام‌جمعه شهرستان هيرمند»

انتهای پیام
captcha