مرحله اول رویداد «امتداد راه امام(ره)» برگزار می‌شود
کد خبر: 4059311
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵

مرحله اول رویداد «امتداد راه امام(ره)» برگزار می‌شود

سرپرست سازمان دانشجویان ایران وابسته به جهاددانشگاهی، از برگزاری مرحله اول رویداد «امتداد راه امام(ره)» پنجشنبه، 5 خردادماه خبر داد.

رویداد «امتداد راه امام»

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، رضا فریدزاده، سرپرست این سازمان اظهار کرد: رویداد «امتداد راه امام(ره)» به مناسبت سی و سومین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی به همت مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی و با همکاری پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت و گاز، مؤسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی(ره)، معاونت فرهنگی آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) و اندیشکده اعتلا روز پنجشنبه، 5 خرداد، برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد در سه مرحله «معرفت‌افزایی، گردشگری فکری - فرهنگی و سیر مطالعاتی» اجرا می‌شود که در مرحله نخست با ویژه برنامه بازدید دانشجویان علاقه‌مند و فعالان فرهنگی از حسینیه جماران و بیت امام خمینی(ره) همراه با آیین افتتاحیه این رویداد با هم‌اندیشی پژوهشگران و اندیشمندان حوزه امامین انقلاب با حضور جمال رحیمیان؛ معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، محمد اسماعیل کفایتی؛ رئیس پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت و گاز، ابراهیم متقی؛ رئیس دانشکده علوم سیاسی دانشگاه تهران و امین جلال‌منش، رئیس اندیشکده اعتلا، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این رویداد ابراهیم متقی با موضوع تحرک دانشجویی، قانونگرایی و نگاه ساختاری، امین جلال‌منش با موضوع بازخوانی مطالبات امامین انقلاب از دانشجو و دانشگاه به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

رویداد «امتداد راه امام(ره)»

فریدزاده در پایان گفت: برگزاری کارگاه‌های معرفت‌افزایی و سیر مطالعاتی به عنوان مرحله دوم و سوم این رویداد است که در سال جاری اجرا خواهد شد. امید است با توجه به اهمیت بحث رسالت دانشجویی با برگزاری این رویداد، نسل جوان کنونی هدف و مسیر ابتدای انقلاب را در همان جهت‌گیری به سوی تکامل بیشتر وآگاهی بخشی از بستر دانشگاهی به بستر جامعه ادامه داده و پیش ببرند.

همچنین، مرحله نخست این رویداد پنجشنبه 5 خردادماه با حضور دانشجویان فعال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha